esmaspäev, 26. jaanuar 2009

Look at me, I'm white and nerdy!

Tegelt oleks ju lahe minna maakondlikule. Aga siis peaks kava veitsa lihvima. Liigutused paremaks ja lihased korda mul. :D
Oeh-jah. Ma olen vässu. (:
Ma olen avastanud, et ma olen mingi eriti halb blogija viimasel ajal. Lihtsalt... Mitte midagi sellist pole öelda, mida kõik juba ei teaks. Või siis midagi originaalset. Kuigi blogis on väga raske originaalseks, sest kohutavalt palju inimesi blogib tegelt ja siis kahtlane, et oleks võimalik täiesti originaalset posti teha. A eks ma üritan ikka. (:
Al Yankovic - White and Nerdy

4 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

tead, ongi minek sinna maakondlikule ! :D paar poissi võiks juurde saada ja veits lihvida

-Merilyn ütles ...

Mhmh. :D Poisse oleks küll vaja. :D Millal me lähme? :D *overexcited!*

Kaili ütles ...

lahe ju tglt , kui me sinna lähme :D:D
pole sa midagi halb blogija, ma hullem :))

-Merilyn ütles ...

:D Ma tahaks juba! :D
Sa ei ole halvem, kui ma. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com