kolmapäev, 7. jaanuar 2009

Kas võidad lusikameest?

Ma arvan, et ega ikka ei võida küll.
Ma tahaks täna ka kell üheksa magama saada, aga Heroes on. Ma arvan, et jääb ära. Mitte Heroes vaid kell üheksa magama saamine.
Venet oskate juba?
Muide. Mu eelmise posti pealkiri on rääbis venekeeles. :D Olen andekas, ma tean.
Ma tahan tuttu...

6 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma oskan venet nats :D

-Merilyn ütles ...

:D Ma tean. :D Neid väjendeid oskad sa kindlasti. :D

Unknown ütles ...

räääbis :D:D::D:D:D mine fakki kui norm :D:D

-Merilyn ütles ...

Sõnastikust leidsin. :D Ei armunud üldse ära sellesse sõnasse mkm. :D

Kaili ütles ...

nii lihtsaid väljendeid ma enam ei oska:D
ma küsisin enne ema käest, kuidas on vene keeles, et juristi nimi on x)
tükk aega mõtlesin, ei suutnud ise välja mõelda lihtsalt :D

-Merilyn ütles ...

:D Ega neid algelisi asju enam ei mäletagi nagu jah eriti. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com