reede, 16. jaanuar 2009

You're uninvited!

Ok. You are soooo invited for the dance party of PÜG next friday! Wippii! :D Gümna oma oli päris lahe, aga kui teise klassi lapsed väristavad oma olematuid rindu, siis tundub meie kava leebe. No... Ma ei tea. Kellelgi polnud nii lahe kava, kui meil olema saab. Tüüpidel oli kõik nagu... Kuidagi... Tõsiseltvõetav. :D Ja enamus kavanimesid oli Inglise keeles. Meil on ikka kõigeparem kavanimi. :D Äärepäevapralle no mida fakki! :D
Mul on ikka mure kava riietega. Mina näiteks võin endale need mustad püksid õmmelda, aga ma ei taha panna musta maikat. Mustad võrksukad võivad olla, aga ma ei taha musta maikat. Maika võib ka olla, aga ma ei taha musta maikat. Ja kui teie saate oma tahtmise ja me paneme musta maika, siis saan mina oma tahtmise ja me paneme valged päkad. Lihtsalt vingun seni, kuni me paneme need. Ma tahan valgeid päkkasid. Ma lubasin endale aasta alguses, et ma vingun vähem. No praegu ei õnnestu eriti, aga enam-vähem. Öelge siis mulle palun, kas ma õmblen omale maika ka või ei. Ok? Tänks. (:
Palju õnne Annile. (:
Andke siis mulle teada, siis ma tean, palju ma riiet ostan. Ja kas keegi tahab, et ma talle ka püksid õmbleks?

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

tra nii krdi keeruline värk, ma ei tea kaa, mis saab sellest :S

-Merilyn ütles ...

Mhmh.
Ma vist leidsin meile mungarüüd. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com