neljapäev, 15. jaanuar 2009

What?! Is that all you got to say?

Ma ei taha kooli. Teeme paar nädalat puhkust ja lähme siis edasi? Seda puhkust oleks vaja. Me saaks harjutada oma kava ja me saaks teha neid kostüüme. Kes neid teeb? Millest neid tehakse? Mis me paneme selga? Kas vb saab mungarüüdega nii läbi ajada, et need ei pea olema maani vaid seal all võivad olla umbes mingid mustad sukakad ja siis need ei ole lihtsalt väga pikad kleidid? No mitte kleidid vaid keebid. Ja... Kust me saame riide? Rebeka ütles, et tal on kodus palju musta riiet, aga ma leian, et oleks mõnes-mõttes mõtekam osta, sest muidu me raiskame su riide ära, Rebeka ja siis sa saad lihtsalt hunniku keepe. See päris nii ei lähe, ma arvan. Ma mõtlen, et me peame selle koolis ära otsustama ja siis nv-l tegema hakkama. Ma oleks valmis tegema, sest ma muretsen selle pärast. Ausalt.
Ja ma tahtsin teile öelda, et... Ma ei tea. Seda on isiklikult veits kahtlane öelda, sest ei tule jutuks tavaliselt sellised asjad ja siis oleks nagu kahtlane kui ma lampi hakkaks rääkima sellest. No seda, et... Mu tädi Liilian saab lapse ja mu emme ka. Seega, ma saan omale tädi-tütre [mis siis, et Liilian arvab, et see on poiss] ja väikese venna. [Ma loodan, et see on venna, sest mul pole old kunagi venda.] No ma ei tea. Mina olen õnnelik, sest need titad, vahet pole, mis soost, sünnivad nii, nagu mina ja Margret. Paari kuuse vahega. Nii tore! (:
Ma tegelt peaks õppima.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

isssand, kui nunnu :D
:D:D:D::DD::DD:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D
good luck !

ma olen ekstaasis .

-Merilyn ütles ...

Mhmh. :D Ma olen kaa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com