neljapäev, 8. jaanuar 2009

You're the light that makes my darkness disappear.

Inspireeritult Kailist, teen lambiposti.

Mõned lambid on päris nunnud.

Teised näevad see vastu väga jubedad välja.
Mõned näevad välja nagu nad oleksid elektrit saanud.Mõned on nagu uppund laevad. Mõni lamp väljendab armastust.Ain't that just cute?Aga mõni on kasulik. Sellist läheks küll vaja.Vb saaks sinna vahele CD'sid toppida. /:Vahest tuleb õppida, kuidas laavalambid töötavad.Mõned näevad väga lambid välja. :DMõni laavalamp näeb kuum välja. Sellist tahaks küll. (:Kui tahad muusikat laavalambi valgel, siis tead millist lampi sul vaja on. :DAga see ei pea olema laavalamp. Kui teile ei meeldi laavalambid.
Aga mõni on kohati päris vinge. Ei?

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

saad aru, kui ma seda pealkirja lugesin, siis mõtlesin, et küsin sult, kas mina olen sinu valgus :D
võtsin su blogi lahti ja loen edasi :D ma inspireerisin sind, how cute ? :)
mul on kodus laavalamp muide :)
aga lambid ongi lambimast lambimad .

-Merilyn ütles ...

:D Sina oledki mu valgus, Kaili. Mu muusa! Sa oled minu inspiratsiooniallikas. :D
Laavalambid on nii vinged. Mul pole kodus, aga mu tädil oli inglismaal ja ma lihtsalt täieka vahtisin. :D
Lambid on täiega lambid!

Unknown ütles ...

lamp :D

-Merilyn ütles ...

Mingi suht jah. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com