kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Kuid meil ei lähe nii, meil kõik saab hoopis parem!

Kas saab?

Ma tahaksin vabandust paluda. Vabandust, Kätu. Ma ei tahtnud su peale karjuda ega vihaseks saada, aga ma ei tea. Sellel hetkel viskas kõik jälle kergelt koppa ja ma valasin oma viha sinu peale välja, kuigi ma tean, et see on midagi, mida ei tohiks mitte kunagi teha. Ma palun vabandust.

Homme on meil palju proovi aegu. Kas me saame need ka kõik täita?

Ps. Mul pole maikat. Ma võin õmmelda endale valge, kui me paneme valged, aga miks mulle tundub, et jääb siiski variant, mis meeldib mulle kõige vähem ehk siis must maika.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma ei tahaks ka üleni must olla.
see ple üldse efektne, kui me oleme mungad, tuleme musta rüü alt välja ja oiii, jälle mustad riided .

-Merilyn ütles ...

Mis mõttes pole efektne? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com