laupäev, 24. jaanuar 2009

Or are we dancers?

We were definately dancers yesterday!
Me ei olnud küll parimad, aga minu silmis ei oleks saanud just palju paremini minna. Mulle tekitas see väga hea tunde, vahet pole, et mul täna selg valutab ja mu jalg enne värdjat mängis ja vasaku põlve peal suur sinikas oli veel eile õhtul. Sorri. See on täna veel tiba suurem. (: Aga minuarust läks kõik väga hästi!
Haiglane, et meie vanuserühma võitis selline tants... /: Mööda tiba. Võtaks ka mingi suht lambi plaadi ja siis mingi ütleks umbes kolmas lugu ja siis läheks lava peale lambist tõmblema! Fakk.
Ma ei saa aru sellest ka, et miks inimesed tuimad on. Tantsukas oli ju rsk! Kui me teeme lava taga nurgas klubi, siis ärge olge tuimad, vaid tehke kaasa! Isegi, kui klubi nimi on Angel. :D

2 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

w e r o c k !

-Merilyn ütles ...

Double. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com