laupäev, 10. jaanuar 2009

So you're sitting there with nothing to do

You do, right?
Ja midagi muud öelda polegi. Ausalt. Natuke aega tagasi oli mul selge ettekujutus sellest, millest mu blogi täna rääkima peaks. Ja siis ma võtsin lahti selle kasti ja hakkasin pealkirja kirjutama. Kuna ma kuulan Amy McDonald'it, siis võtsin lause seekord tema laulust. Otsisin Sasslantisest selle lause nagu see olema peaks, et ma mingit omaloomingut ei arendaks ja siis kopisin selle sinna ülesse. Nüüd siis ma ei tea, mida ma öelda tahtsin. Minu aju.
Kallis Kätlin. Kas sa palun paneksid oma blogi postidele alla taas ajad, millal post on tehtud. Muidu blogiloend ei loe seda välja. Ma tšekin seda igaks juhuks, sest ma tahan teada, kas sa oled midagi kirjutanud või ei. Ma nagu ei viitsi niimoodi, sest vahel sa pole ja siis ma ei viitsi ju tšekkida.
Ma tahan maale lammaste juurde.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com