laupäev, 3. jaanuar 2009

Tuttava katsumise mõnus surin.

Ma ei suuda! Ma lihtsalt ei suuda. Maal üritasin seda veidi lugeda. Ühte lehte lugesin umbes kolm korda! Aga see võis olla tingitud ka muudest asjaoludest. Ma juba sain aru, et ta pole nõid, vaid maag. See on nii kohutavalt igav! Aga kui nii võtta, siis see järelejäänud umbes kakskend lehte suudan ma läbi lugeda.
Pluss pool täna: Mu klaviatuur sai just korda. (:

10 sisemonoloogi.:

Kadri T. ütles ...

"Fausti" mitte lugeda suutmine ei ole mitte mingitest segavatest asjaoludest - see ongi maailma igavaim raamat. Ja ma õpin kirjandust! Take it from someone, who knows :D

Ilusat uut aastat! :)

-Merilyn ütles ...

Oh. Vähemalt on mul kaasmõtlejaid. :D

Aitäh. (: Sulle ka!

Kaili ütles ...

ma pole seda veel alustanudki :S
homme on veel aega :D:D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Tubli, Kaili. Tubli. :D

Maarja ütles ...

mul 43 lehte loetud :D jee.

-Merilyn ütles ...

Jee! Ma saan õnneks täna läbi, kui ma lugema hakkan. Öäkk.
No mul on üle poole loetud.

Maarja ütles ...

nüüd 89 loetud :D ei ole kopp ees ju.

-Merilyn ütles ...

Ei ole. Mkm.

Liiiiiiisu ütles ...

Ma olen umbes 102. leheküljel, alguses oli hullult igav ja ma ka ei suutnud lugeda ja midagi ei mäleta ka aga keskel läks õnneks natuke normaalsemaks mu meelest. Nii et seegi hea aga kahjuks jah ma ei tea midagi mis toimus alguses :/

-Merilyn ütles ...

Ma ka ei tea, mis alguses toimus. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com