neljapäev, 18. märts 2010

I almost told you that I loved you.

Thank god, I didn't 'cause it would've been a lie!

Blogin siin ja avastan, et ma kasutan võimalustest nii vähe. Seda jah, et teksti värvi muudan harva, aga miks ma ei kasuta bold kirja või kursiivkirja? Miks ma ei joonda teksti paremale, vasakule, kesekele, akna alla seina äärde üles vasakule alla paremasse nurka? Spellimist ma üldse checkima ei hakka, sest no... Ta ei kasuta eesti keelt meil siin ju. Ja midagi mul eriti loetleda ka vist ei ole, et kasutada kas punktsüsteemi või numbrisüsteemi. Url'i lisan ikka paaril korral tegelt. Ja sellest kustukummist seal lõpus ma ka aru ei saa. Ma ei saa. Quote'inud ka nagu midagi ei ole... Peaks proovima...
Ma tahtsin teile öelda, et palun vaadake neid linke mu blogis seal... Sidebar'il. Selles suhtes, et... Need viimased paar tükki on kohutavalt naljakad ja teil piisab ühekordsest külastamisesest. Need on naljakad. Ausalt.
Ok. Selline on siis quote'imine... Ok... Nüüd siis tean... Ja sättisin enda teksti nii, et kirjutan seinast seina. Heh. Naljakas. Ahjaa. Ja Fonti vahetan ma ka harva. Ma ei teagi, miks...

Mulle meeldib, et kunstas olen üha produktiivsem jälle. Kuidagi... Saan tehtud viimasel ajal päris palju. Ja muide! Üks mu töö läheb vb näitusele Järvamaa Muuseumi, so... Minge vaatama. :D Olen egolaks, jaa, aga mind eriti ei koti. Rebeka töö läheb ka vb. Mari ei ole näinud seda veel. Aga mis seal ikka. Ilusad tööd on meil. Isegi, kui ma pean seda ise ütlema. Ja isegi, kui ma panen tihti vigast. Aga mis seal ikka.

So sick of this town pulling me down.

Mis mind lohutab? Homme on reede ja vaheaeg on ka. Ja siis on Ungari. Ja elu on lill! Elu lihsalt on lill, isegi kui sa seda öelda ei taha, siis sa tead, et sa oled õnnelik, et sa olemas oled. Sa tead, et sulle meeldib, et on külm, sest see tähendab, et kohe-kohe läheb soojaks. Sa tead, et vesi on hea, sest see tähendab lume sulamist. Sa tead, et päike on hea. Sa tead, et ma tean, et sa tahaksid pooltele nendele asjadele vastu vaielda. Ma tean, et sa tahad. Sa tead ka, aga nõustud siiski minuga.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

A MA LUVVIN VETT KUULE

-Merilyn ütles ...

That makes two of us.

 

Blog Template by BloggerCandy.com