kolmapäev, 10. märts 2010

Wer' iz dat donki?

Oh! Here he is!
Juba kardsin, et kadus ära.

Kuulan Alenderit üle pika aja. Pääris tore on. Ikka nagu pääris tore, mitte päris tore või tore. Ikka pääris tore.

Ei taha mina tagasi ei tea mis kuldseid aegu
ma tahan olla õnnelik siin samas ja just praegu.
Just praegu siin just õnnelik just mina tahan olla.
Ma tahan olla õnnelik või üldse mitte olla!

Ei taha mina tagasi noid kaugeid kuldseid aegu
Ma tahan olla ise just siinsamas ja just praegu.
Just praegu siin just õnnelik just mina tahan olla.
Just praegu siin just mina siin ja armastan ma olla!

Kahjuks on mu kõrvakuulmine natuke kehvavõitu ja ma ei ole viimases reas kindel. Guugeldamine ei andnud ka mingisugust informatsiooni. Aga lihtsalt, et sa teaksid.

Ma armastan asju

Ma armastan asju
sest asjad ei nuta
sest asjad ei naera
sest asjad on.

Sest nendes on millegi
õilsama läte
ei nuta ei naera
vaid lihtsalt on.

Kui muu kõik on läinud
ju üle käte
siis asjad on armsad
neis midagi on

mis sellest ei muutu
et läbi me käte
on käinud ja käivad
nad on mis nad on.

Vot. Selline olen siis täna.

6 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

ooota, kuhu jäi eclipsi treiler??? ahh

-Merilyn ütles ...

Selle ma avastasin hiljem! :D Oota natsa, kohe saad. Või Facebook...

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D ma nägin ka juba, suht lühike, ütleks :D

-Merilyn ütles ...

Kümme sekki. :D

Aga nüüd on pikem ka olemas! :D

Anonüümne ütles ...

I am assured, that you have deceived.

Anonüümne ütles ...

I join. And I have faced it. Let's discuss this question.

 

Blog Template by BloggerCandy.com