laupäev, 13. märts 2010

Tule võta mu aega, sest aega mul on.

Kui sa tahad midagi naljakat näha, klikid pealkirjale.

Kui sa tahad teada, millesse ma armunud olen... Jälle... Siis sa peaksid teadma. Tegu on muusikaga. Tättega seekord. Temas endas ei ole eriti midagi vaadata, aga pekki, teda on hea kuulata. Liiga hea isegi. Siuke... Vot.
Kässas Liisil on tihti Tätte plaat mängimas. Mulle sobib. Seal on üldse võrdlemisi alternatiivne muusika. Ma olen imestunud, sest ma arvan, et need teised tüdrukud seal on teistsuguse muusika kuulajad. Nagu näiteks Miley Cyrus ja Justin Bieber. Aga see on ainult minu arvamus.
Aga Liis paneb järjepidevalt mängima Tättet ja Dagöt ja muid huvitavaid muusikaid. Mulle kohutavalt meeldib. Saabki natukene vahest puhata, kuigi ma valin enda lood playlisti ise. Aga... Ma eeldan, et sa saad aru, mida ma mõtlen. Kui ei, siis... Siis ma ei tea. Tee midagi, et teaksid vms. Mul ükskõik. Kui sa ei taha teada saada, siis ära saa.

Tule võta mu aega, sest aega mul on.
Tule vaatame taeva, seal midagi on.
Palju muud mul ei ole, kuid aega mul on.
Tõesti aega mul sinu jaoks on.

Sinu jaoks alati, kullake. Sinu jaoks alati.

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Ma tundsin selle seebika selle alguse mootorratta pärast ära :D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:DD::DD. got obsessed with - :D

-Merilyn ütles ...

Jõhker, eks? :D :D

Liiiiiiisu ütles ...

kuule see oli mu lemmik seep kui ma väike olin, mulle meeldis see natalia ja siis ma mäletan et see punapea sai vanaisa käest peksa :/ ja ma tundisn ka alguses kohe ära, hah ea naljakas

-Merilyn ütles ...

Kellel see lemmar ei oleks olnud. :D :D :D

Jõõhker ikka. :D Mul vidjo käis umbes kaks sekki ja ma juba mäletasin kõike peaaegu. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com