kolmapäev, 31. märts 2010

I'm having the time of my life!

Nüüd on see siis käes, jah... Noh... Jah. Ju siis. Ma arvan, et mu kohvris on liiga palju asju. Ma ei tea... Ma ei ole kindel, et mul neid kõiki ikka vaja on... Hmm... Aga ma ei raatsi midagi välja ka võtta. Rott olen, jah. Ma tean.

MM = Mission Mayonnaise. [Mul läks kõht tühjaks.]

Ei kuule. Kõht on ikka jõõõõhkralt tühi. Ikka jõhkralt.

Is there anyone out there because it's getting harder & harder to breathe.

Ööd, kullakesed ja... Mm... Kolmapäeval näeme! Või noh. Osadega homme hommikul, osadega kolmapäeval. Need, kellega kolmapäeval - joonistage mulle midagi! merilynmartjak.totuu@blogger.com Aitäh. (:

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

pmst ära siis unusta eks... tänks.. mina ju mu ema (ja isa ka) apriišieidime täiega..
tänks

-Merilyn ütles ...

Ei unusta. Panin pildi telefoni. :D
Ma arvan ka, et te kõik apriišieidite pärast kodus, kui majoneesi näost sisse ajate. :D

Ma vb tulen joinin. :D Oleneb, kui hea kraam on. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com