esmaspäev, 22. märts 2010

These children learn from cigarette burns, fast cars, fast women and cheap drinks.

Eile issi läks diivani peale istuma. Ma kõndisin koridorist mööda, tahtsin emme tuppa minna. Kuulsin, nagu issi oleks öelnud 'Shalom'. Aga ma ei olnud kindel, sest ma kuulsin seda nii lambist ja ta ütles ka vaikselt. Ma siis läksin juurde ja küsisin, mis ta ütles. Peale seda, kui ta ütles, mis ma kuulsin, hakkas ta muide Tipsyga ka rääkima. Ja siis ta ütles mulle selle lause, mis ta Tipsyle ütles. Ja siis ma küsisin, et mis ta enne seda ütles. Ta ütles:"Shalom." Siis ma küsisin, et kas ta teab, mida see tähendab. Ta ütles, et ei tea ja ma hakkasin naerma. Ja siis ta ütles, et tal lihtsalt oli keele peal see ja tahtis öelda. Ja siis ma ütlesin talle, et see on heebrea keeles rahu ja tere. Ja siis ma ütlesin, et ma ütlen seda päris tihti. Nüüd issi siis vähemalt teab. Päris tore saab siis olema temaga koos elada kolmapäevast laupäevani.

I got 200 seconds and I'm ready to go!

Täna on esmaspäev. Ülla-ülla, eks? Aga tegelt see tähendab, et homme on Maret päev otsa Soomes, siis peale seda, kolmapäeval, lähevad nad emme ja Mattisega maale ja ma olen issi ja Tipsyga kolmekesti kodus. Neljapäeva öösel vastu reedet jooksen Paide peal ringi ja reedese päeva magan. Arvatavasti. Siis laupäeval tulevad emme ja Maret ja Mattis tagasi ja siis on juba kool jälle. Elu on lill!

I'm not your boyfriend, baby!

Teate, mis tuju mul täna on? Päris teategi. Ok. Nüüd vist ikka teate. Ma mõtlen, et pildi pealt saab selle välja lugeda, jah. Sest kui sa nüüd hakkad vasakult lugema ükskakskolmoükskakskolm. So... Polnudki ju nii raske. 3Oh!3, kes välja ei lugenud ei pildi pealt ega minu seletusest. Mulle on hakanud 3Oh!3 eilse öö ja tänase päevaga aina rohkem meeldima. Ja ma ei räägi Ke$ha laulust või Don't Trust Me'st või hoopiski Katy Perryst. Ma räägin näiteks Punkbitch'ist. Ma räägin näiteks Richman'ist, I'm not your Boyfriend, Baby'st, Still Around ja nii edasi. Kusjuures eriti Still around ja I'm Not Your Boyfriend, Baby. Ma ei teagi miks. Ja ma tean ka, et sind tegelikult eriti ei koti, aga ma ei räägigi sulle. Tähendab.. Sulle ikka jah, futureme. Ja muide. Starstrukk oli neil enne Katy Perryga tegemist ka olemas. Ja sellele on vidjo ka. Ja ma ei teagi enam, kumb variant mulle rohkem meeldib. Selles suhtes, et mõlemad on head. Mulle meeldib Katy Perry, aga... Poisid saavad ise ka väga hästi hakkama. Sean ja Nathaniel. Kuradi kuumarid on nad ikka. Aga ma pean nentima, et Sean [see lühem, kes ei teadnud] näeb habemega väga... Mittekena välja. Ja Nathanielile sobisid natukene lühemad juuksed rohkem, kui tema praegused kardinad. Aga kuumarid on nad mõlemad ikkagi. Naudime vaadet:
Oeh.

I've got five fingers on each hand for every mistake that I've made
'cuz my tongue is tied to tonsles and I need to shit and shave

I'm a shade too pale for handsome and have habits I can't shake

and if you try to take that from me well I wouldn't be the same.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

täna on totaalne shalomi päev täiega nagu :D

-Merilyn ütles ...

:D Shalom ftw! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com