teisipäev, 23. märts 2010

That type of shh just don't work on me.

Ma siin kuulan sinutuubist The Rasmuse laule. Ühel hetkel tuli väike paus sisse ja ma panin mängima oma tavalise playlisti. Või noh... Ja siis sealt igaljuhul tuli 3Oh!3 - Still Around. Ma pidin selle laulu lihtsalt lõpuni kuulama. Ma vist armusin ära, kuulge.

But she ain't got no need.

Oot. Jälle. Mitte nagu jällejälle, vaid jälle. Nagu... Kaks hetke tagasi arvasin, et ma armastan 3Oh!3 - Still Around'i ja nüüd ma arvan, et ma armastan The Rasmus ft. Anette Olzon - October & April. Wow. Ma ei tea, mis mul viga on. See on ikka täiega hea laul... Wow. Olzon on Nightwish'ist, kes ei teadnud ja kes teada tahtis. Wow.

Something inside me called freedom came alive.

Teate, mis me Kaili ja Raina ja Karli ja Egoni ja Kaidiga neljapäeval kell pool üksteist teeme? Õhtul that is. Jap. Me lähme noortekasse, et kell üksteist viisteist Paide poole jooksu pista ja inimesi abistada. Noh. Simulante tegelt, aga põhimõte jääb, eks? Kella nelja ajal orienteeruvalt peaksime jõudma noortekasse tagasi. Siis peaks enam-vähem finišh olema. Siis kolm tundi sööme, magame või tantsime. Ja kell kaheksa on kokkuvõte ja autasustamine ja palju plaksutamist. Wow. Ma arvan, et terve neljapäevase päeva ma magan, et ööseks välja puhata. :D

I will survive living in a world without you.

Ma nägin unes, et ma läksin endale Lyra pliiatseid ostma. Ausalt. Ma leidsin ka mingisugused. Aga need olid segapakid. Umbes kaks rasvariiti, kaks peenikest värvipliiatsid, kaks paksu, vildikad, markerid - ühesõnaga mõttetus. Ma olin päris kurb. Vist pean ikka ise linnas kähku ära käima ja ostma ära need pliiatsid, et ma õudukaid ei näeks enam. Hehe. Tegelt unes emme oleks mulle need ostnud, aga ma oleks vist pigem võtnud ikka mingid venekad sealt kõrvalt. Aga ma kindlalt enam ei mäleta ka. A noh. Mis seal ikka. Pean pliiatsid endale ostma lihtsalt, jah.

I am a trainwreck.

Ma ei leidnud enda MP3est The Fray'd ülesse. Ma ei saa aru, mis toimub. Kas mul ei olegi seda seal või ma lihtsalt ei leidnud ülesse? Mida? Midaa?! Eks ma rahunen maha, jah. Ta võib ju olla näiteks end unekausta toppinud. Ma ka ju teadma ei pea, kus talle olla meeldib. Psh.

I don't wanna make you feel incomplete.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com