neljapäev, 17. juuni 2010

I'll never find the need to control alt delete you!

Ära vii läbi triumfeerimist enne pimeduse saabumist.

Mina leian, et ma ei oleks saanud geo eksamil paremat tulemust üldse saadagi. 69 punkti on minu jaok
s lihtsalt nii andekas, et ma tahaks nutta ja naerda korraga. No muidugi naernud olen ma juba piisavalt selle üle, aga mis seal ikka. Nutma ma ei hakka. Eks muidugi oleks võinud olla ju rohkem, eks, aga ma ei nurise. Selles suhtes, et seal oi tõesti asju, mida ma ei osanud, asju mida ma panin lambist ja asju, mida ma tean, et läksid sassi. Aga 69 punkti on hea. Isegi kui sina nii ei arva, kes iganes sa siin seda loed. Mina arvan, et oli hea.

Häda stimuleerib härgolendi veevõtusüvendisse.

Mitte just kõige normaalsemad inimesed mõtlesid eile öösel kella kaheteistajal, et võiks seista tee ääres ja inimesi hinnata. Rääkida, et neil jäi särast puudu. Mõte oli hea, teostus mitte nii, aga enam-vähem. No ma ei tea. 3,5. Ei, ma ei räägi endast ja Kätlinist.

Tasuta veolooma suud ei uurita.

Rebeka helistas mulle, mina Maarjale, kinnine toon, mina
uuesti Maarjale, Maarja mulle, mina Kätule, uuesti Maarjale, Kailile, Maarja mulle, mina Rebekale.
Tere, o
len telefonikeskjaam.
Mul on muide siiamaani teie punktid m
eeles. ;)

Soliidses eas karu ei omanda enam kvalifikatsiooni koreograafia alal.

Sain kuupäeva järgi eile, aga tegelikult täna ühe kirja, mis mulle headmeelt valmistas. (: Elu on tegelikult ilus, isegi kui pead hambaarsti juurde minema!
Ja sellest kirjast rääkides. Tuli meelde, kuidas emme küsis, et kas ma ikka üldse ei k
ahetse, või ma ütlen, et ma ei kahetse, sest ma olen kiuslik ja tahan kõigile väita, et mulle hullult meeldib ja blah-blah-blah. Ei. Ma ei kahetse. Kui ma kahetseks, siis ma ei paanitseks selle üle, millal üle teha. Ma vahiks oma kätt armunud pilguga igal hommikul, kui ärkan ja õhtul kui magama lähen. So stick it in your juice box and suck it.

Käesoleva päeva üritusi ära paiguta homsele riputusvahendile.


Täna e
mme väitis, et ta on vanaks jäänud. Ütles, et ta on vana ema. Maret oli sellel ajal teises toas. Minul on muidugi eriti vana ema, eks. Kohutavalt vana ema. No Mattise nurga alt vaadates on ta tõesti vb kümne aasta pärast vana ema, aga siis on ta juba vanaema ka, niiet eriti vahet ei ole.
Also minu linnavanaema oli kurb, et temal ei ole üldse aega oma lastelastega olla, sest ta on kas laevas tööl või maal. Ma siis mõtlesin - mul ikka
vedas. Mul oli ema, kes siis ei arvanud, et ta on vana, mul oli vanaema ja ma olen praktiliselt maalaps. Maalaps on hea olla selle poolest, et ma tean, et paljad varbad märjal ja külmal murul on paradiis. Ma vahest ikka armastan enda elu.

Esimene noorveis suundub reeglipäraselt piirdeaia taha.

Kuigi ma viimasel ajal ärkan päeval, siis täna tõesti ho
mmikul. Ja oleks siis sellest mingit kasu olnud! Oleks siis olnud üleval kuni õhtul kella kümneni, et saaks kordki normaalsel ajal ülesse ilma, et peaks siis terve päev ringi käima nagu sombi. Aga ei. Mina lähen päeval voodisse, et vaadata Travel & Livingut ja jään magama. No miiiidaaa? Jumala sombi oli olla, kui üles tõusin ja nüüd raudselt jälle kella kolmeni veeren ühest seinast teise ja söön vahepeal ja hambaarsti toolis jään magama ja nad võtavad mul kõik hambad välja ja kõik on jumala perses, aga tegelt on elu ilus.

Uinakut teostava kassi suhu hiire iseseisvat sisenemist ei toimu.

Esmaspäev muutus just paremaks. (:

Suurel hulgal helisid, napilt pügamissaadusi.

Ma tean, et te ei saa nüüd aru, miks ma äksis olen, aga mul on põlve peal sinikas ja ma olen ikka äksis selle pärast. Mul pole enam niiiii kaua aega sinikat olnud, et ma võin äksis olla, jaa. Ja mulle ei jää sinikad üldse kergesti peale ka so... Ma olen äksis väikese tumedama laigu peale oma põlvel. Olen imelik.

Liiga ulatuslik pala põhjustab suu lõhenemise.

Maret pistis pea ukse vahelt sisse
. Vaatas mulle otsa. Naeratas omaette. Vaatasin talle otsa. Luksus. Naeris. Läks minema. Mina naersin ka.
Kohe näha, et normaalsed me ei ole. : D
Sellest veel rääkides tahaksin rääkida oma õest, kelleta ma elada ei oskaks. Sa vb ei saa aru. Sa vb ei saa aru selle pärast, et sinul ei ole õde, kes on ainult neli aastat noorem ja sama tainas. :D Meie jaoks on täiesti normaalne, et kui ütled Aliast mängides 'Võtmed!' Siis see tähendab Alicia Keys'i. Meie jaoks on normaalne, kui laulad Jon Lajoie laulu I Kill People ja seetähendab Mel Gibsonit. Meie jaoks on normaalne öelda head ööd ja siis hakata kumbki oma voodis sünnipäevalaule laulma. Meie jaoks on normaalne, kui banaanide pärast on sõda selline, et kõik toad joostakse läbi. Meie jaoks on see kõik jumala normaalne. Sa ei peagi aru saama.

Toitlustamise protsessis kasvab ap
etiidimaht.

Jumz, keeks... Tegin head keeksi. Jumz... Ennast kiitmast ma muidugi ei väsi, aga see selleks. Emme, issi, Maret, Mattis ega Kätu mu blogi ei kirjuta, siis pean ikka ise kiitma ennast.Also tuli mul nüüd keeksi isu jälle. Aga issile peaks vist ka jätma...

Iga esmakordne initsiatiiv kulgeb mõningate raskustega.


Maret hüüdis, et tema ei saanud aru, kuidas teha seda lauluriba. Ja kuna ta ütles, et ta hakkas blogi pidama, siis ma teen selle tema ja kõigi teie jaoks, kes te ka midagi aru ei saanud, printskriinides selgeks. Aga seda alles järgmise postiga sest hetkel oskab mu blogger väga vigast panna ja ma ei saa temast üldse aru. Aga see selleks.

Lõpp kvaliteetne, kõik kvaliteetne.

Ma tegelen parem vahelduseks millegi kasulikuga ja jätan teid ja teie ilusaid mõtteid üksi.

5 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

ahaaaah!! läbi lugesin!!! juhuuu..!
Ei tegelt oli küll hea keeks. Ja tead sa oskaks küll elada ilma minuta. Lihtsalt sa oleks selline igavuste tipp et vähe ei oleks.( Ära isiklikult võta, Ma olen hea). :D

-Merilyn ütles ...

Jeehaw!
Ei oskaks ilma sinuta. Ausalt.

Anonüümne ütles ...

Awhh.. Mis sa nüüd

Anonüümne ütles ...

Awhh.. Mis sa nüüd

-Merilyn ütles ...

Failure. :D :D :D :D

Hästi läheb. :D :D :D :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com