teisipäev, 1. juuni 2010

And I approve this message!

Ma teadsin juba eile, kui kirjutasin, et saan sellest suhteliselt kiiresti üle. Ja saingi. Kuigi endale mitteomaselt läks mul sellega natuke kauem aega ja see tunne tuli kiiremini tagasi. Oh well. Olen selline nagu olen, eks. Ja nii ongi. Tahan olla happy-go-lucky nagu Seth. [Twilight reference üle pika aja, kui mitte arvestada pilte.]
Tegelikult olin ma juba täna ka sellepärast natukene kuri, kui ma hommikul ärkasin. Ja kui ma eksamit alustasin. Ja kui ma seda lõpetasin. Vahepeal eriti ei olnud. Ja kuri olin veel siis, kui ma seda nägin ja natukene olen nüüd ka, aga - Damage is done. Võib-olla sina leiad, et see ei ole damage, aga mina leian, et on, sest mina olen egotsentriline. [ÕS ütleb, et see tähendab: ego+.tsentriline minakesk(e)ne, end maailma nabaks pidav] So there you have it. Ja nii ongi. Järelikult vist. Oh well. Ma ei viitsi tõmmelda selle üle enam.

Tõmblen muude asjade üle. Alustaks Facebookist, mis ütles, mulle, et ma olen Youtube'i staar nimega Ray William Johnson. Kessä, you might ask as I did. Kessä indeed. Muidugi läksin mina ja otsisin ta üles ja oh the big surprise - ta konto on RayWilliamJohnson. Ja midagi, mida ma tegelikult ei uskunud - seda tüüpi on minul vähemalt naljakas vaadata. Ja kui alati mitte naljakas, siis hea ikkagi. Kasvõi selle pärast, et ta näeb muarust päris kena välja.
Ja tema sõber (?) ka. Goes by the name IanH. JA nii ongi. Nad mõlemad vlogivad ja teevad seda nii hästi, et mina vaatan. Ja ma ei vaata eriti... Palju... Vlogisid.
Kell on palju, mu mõte ei tööta. Vaata parem Rayd ja mine otsi Ian ka ülesse, kui viitsid. Ianil on sitaks kenat värvi silmad. Eriti ühes tema vidjos on need näha, minu lausesõnastus on perses, kus ta oma sõbraga roadtripil on. Vidjo nimi on: Roadtrip Antics (Ian is Bored 7). Nii on. Sitaks ilusat värvi silmad.


Ja ma ei tea, kas te mäletate, kui ma kunagi pool aastat tagasi laadisin ülesse mingi vidjo, 100 juutuubi parimat hetke... Oh well. See algas lausega: "My name is Boxxy" ja mina esimese asjana arvasin, et tema tegi selle video, aga ei. Kindlasti mitte. Ja Maarja arvas ka ja Maarja jaoks ka minu tänase blogiposti teine video, mida on väga häiriv kuulata ja veel häirivam vaadata. Ja uskuge mind. Tema kõik kuus videot on sellised ja kuigi on hilja, vaatasin ma neist ühte, tõmban endale nüüd Fatty Spins'i laulu Doin' Your Mom ja siis vaatan ühe RWJ vidjo ja ühe Ian is Bored video. Siis on ehk parem olla. Kahtlen. Aga ehk.



I am Merilyn and I approve this message. [kui sa esimest vidjot lõpuni ei vaadanud, siis sa ei saa aru, mis teema sellega on.]

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

MIDA :d:dd:d:
täitsakammm see boxxy on ikka mdea :D
ma loodan, et ta feigib ja pole päriselt siuke.. natuke kriipi :D

-Merilyn ütles ...

Ta on päriselt ka selline kriipi. :D Kõigis oma kuues videos. :D

Koera ikka nägid? :D

רבקה ütles ...

nägin..
valus pitsu

-Merilyn ütles ...

Jõhker, eks. :D :D :D Ma ei suuda, kui andekas koer. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com