esmaspäev, 14. juuni 2010

Kui soovid on selged ja sihid on siirad.

Vaadake ometi! Suurepärane värv!

Juba paar päeva olen teadnud, et täna pean kirjutama. Täna mõtlesin, et ikka ei kirjuta. Eile sain ju sellise romaaniga hakkama ja kommentaarid on enam-vähem kõik samasugused.
Sellest rääkides!
Eile olin juba voodis ja vaatasin Rohelist Miili. Maret oli arvutis ja ma ütlesin talle, et ta mu blogi korraks lahti võtaks ja vaataks, kas keegi on kommenteerinud. Ütles:"1 hüüet." Ütlesin:"Rebeka raudselt. Tee lahti." Mõtlesin, et ehk ta loeb mulle ette selle. Aga siis ta ütles hoopis:"See on pikk... Ikka pikk... Ikka väga pikk!" Ma naersin, kobisin alla, vaatasin ise üle ja naersin veel. Oli jah pikk. Ja seda kommentaariblogi saate te kõik siiamaani lugeda.

Also nutsime eile Maretiga nii palju, et kohe nutetud sai. Vaatasime Rohelist Miili, nagu ma juba ütlesin. Ma arvan, et see peaks olema üks väga mõjuv põhjus, miks nutta. Kui nüüd päris aus olla, siis ma nutsin nii, et mul oli vahepeal hing kinni ja ma ei näinud telekat. Aga ma tundsin, et pean.
Hiljem läksin hambaid pesema - silmad punased, juuksed kammimatta. Midagi, mida siiski iga päev näha ei tahaks. Ausalt.

Mu tänasel blogimisel on siiski ka põhjus. Mitte nagu igal teisel postil, mis olen kirjutanud.

Juba kuu aega paistab päike ja elu on ilus.
Also tundub mulle, et ma tean, milline mu lõpukleit välja peaks nägema enam-vähem.

Ps. Tahaks seda filmi näha:

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

hehe :D yes, ma ikka ma :D
mul tuli ka Rohelise miiliga korraks pisar silma, aga kuna ma olen seda juba näinud päris mõned korrad, siis mõju kaob.. aga ma arvan, et nutmine on päris hea vahest.. mul on siuke loll komme nt, et kui on vähegi kurb film siis ma ikka täiega nutan.. friiking nõme tegelt noh :D aga noh, what can i do :D

hehe.. ja mis seal ikka, kui mingi sasipea oled ja silmad ka mingi punased, kes ikka vahib, kui ainult su pere.. no kui sa kodus oled.. :D
tegelt suvel kõik lubatud niiet.. ;)


ja ma olen kindel, et 'Remember Me' filmi tahad näha ainult sp, et Rob seal on eks? :D:D:D:D:D:D

-Merilyn ütles ...

Ma ei kahelnud hetkeksi, et esimene oleks keegi teine peale sinu. :D Ja ma pean nentima, et sinu kohta päris lühike kommentaar. :D :D :D :D
Ma kujutan ette, et kui ma peaks uuesti vaatama seda nüüd, nutaks ma samamoodi lihtsalt nii palju, et hing on kinni. :D

No tegelt õnneks keegi ei näinud mind, sest pime oli ja enamus magasid. :D

Ikka ainult Rob'i pärast, jaa. :D Ta on ju täiega minu love. :D :D :D

***

Ma mõtlesin ka selle peale, et pärast vb ei saa magada, mingi närvitsen ööotsa, aga ma vaatasin veel kella kolmeni mingeid travel & livingu saateid nagu Cake Boss ja Say Yes To The Dress. Niiet mulle mõju ei avaldanud. ;D

Anonüümne ütles ...

Aaa.. ilus kleit muidu. See Miil oli küll kurb jah, aga ma ei kuulnud et sul hing kinni oleks jäänud.

Kole olid jah :D:D:D (just kiddinn..) Aa ja muide.. Ära improviseeri. Ma ei öelnud nii seda pika kommentaari juttu ;D

-Merilyn ütles ...

Sa ei kuulnud jah, sest sa ulusid ise ka. Mul vahepeal oli küll hing kinni.
Mida sa improviseerid?

 

Blog Template by BloggerCandy.com