reede, 25. juuni 2010

Mina magan kogusaeg nagu kriips.

Toomas magab muidugi nagu kriips. :D Ainult et ta magab kriipsuna diagonaalis üle voodi.


Minnnee, siin on liiga naljakas olla, kui nad hakkavad magama jääma ja nad kaklevad üksteisega. :D Tegelt lähen mina ka magama nüüd. Hiljem pole ehk ruumi. :D Ma räägin teile kõigest lahedast, kui ma jälle Toomasega kahekesi koos olen kodus. :D

8 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Miks sa alles siis räägid kui ainult Toomas kodus on? Helena silme all ei julge :D?

-Merilyn ütles ...

Helenale ei meeldi, kui arvutis istutakse. :D Toomas istub ise ka. :D

Anonüümne ütles ...

:D:D:D okeii :D

-Merilyn ütles ...

Nii on, jah. :P

Anonüümne ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=hWuS00G0jjk&annotation_id=annotation_520593&feature=iv lõpp on hea :D:D:D

Anonüümne ütles ...

http://www.youtube.com/watch?v=hWuS00G0jjk&annotation_id=annotation_520593&feature=iv

Anonüümne ütles ...

ahh.. ikka ei tulnud hästi

-Merilyn ütles ...

Mida sa teed?! :D
Saada kiri vms. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com