pühapäev, 13. juuni 2010

Me, Myself & Time.

Juba paar päeva olen ma tahtnud kirjutada midagi. Juba paar päeva olen tahtnud jagada teiega ja endaga midagi, aga mida? Mida ma jagan, kui mulle ei meeldi miski, mida ma jagada tahan? Ma tahtsin kirjutada üheksandal juunil, sest et emmel oli siis sünna ja... Oleks saand eelmise aasta ja selle aasta kergesse võrdlusesse panna, aga ma ei kirjutanud. Kes teab, miks ma seda ei teinud. Võib-ollla oli mul midagi paremat teha. Võib-olla ei olnud mul midagi öelda. Ma ei tea. Sa ka ei tea.
Ma tahtsin kirjutada kümnendal. Aga siis ei olnud mul absoluutselt mitte midagi öelda. Ma olin väsinud päevast, mille veetsin Alissaga.Ma tahtsin kirjutada üheteistkümnendal aga ma tegin nii sadat muud asja, et ma ei teagi... Margretil oli sünna sellel päeval. Liitus ka vanuritega. Aga blogist selle päeva kohta - mul oli juba mustand valmis, et mis ma sinna kõik lisan. Et lähen magama ja järgmine päev siis töötan selle kallal, eks.Ja siis oli mul tõsine plaan eile midagi kirjutada. Ausalt. Ma käisin ära facebookis, tühjendasin oma postkasti, närvitsesin mõne panga kirja peale ja siis istusin maha, kirjutasin ja mul oli sõna pooleli ja arvake ära, mis juhtus? Elekter läks ära. No olgu, ei olnud ju tegelikult eriti hullu midagi, aga... Ma oleks tahtnud midagi kirjutada. Oh well.
Korraks tuli elekter mingiaeg tagasi ja sain vaadata umbes viis minutit mingit sarja, mis tundus ikka zitakz põnev ja siis läks elekter jälle ära. Ja siis ta tuli küll lõpuks tagasi, aga minu jaoks valel ajal. Viimasel ajal ma jään jälle umbes siis magama, kui mu ajunatuke otsustab, et nüüd oled väsinud. Ja siis ma vähkresin kella poole kolme ajal alles voodis ja mõtlesin, et uni võiks tulla. Ja tuligi. Mina juba silmad kinni ja jumala rahulikus magamajäämise faasis - elekter tuli tagasi. Kell pool kolm öösel. Sellest ei oleks olnud midagi, kui telekas ei oleks tööle läinud ja ma ei oleks pidanud seda kinni panema. Ja järgmised pool tundi jooksin ühest voodiotsast teise ja tahtsin pead vastu seina taguda, sest mul oli zitakz uni ja ma ei saanud magada!Kella üheni magasin. (:

I can make the rain stop,
if i wanna,
just by my attitude.
I can take my laptop,
record a snapshot
and change your point of view.

See lõik on pühendatud teile, häbelikud. Sinna alla käivad Kätlin, Cätlin, Anni, Liis, Maarja ja Kaili. Nüüdseks siis ka Kaili. Edu teile! Rebeka, kui sa ka nii teed... Ai.

I just entered this
brand new world,
and i'm so open hearted
I know I've got along way to go but I'm,
I'm just getting started.



I'm over my head and
I know it, I know it
I'm doing my best
not to show it, to show it
Whatever it takes to be,
what i was meant to be.
I'm gonna try

Nagu tavaliselt veetsin ma ka tänase vihmase hommikupooliku teleka ees, vaadates oma uut lemmikkanalit -
. Mis ma ikka öelda oskan, eks? Päris hea kanal on. Sealt tulevad suhteliselt põnevad saated või siis vähemalt nii põnevad, et mind diivanil hoida. Muidugi on see tohutult hea asi, sest diivanil vedelemine on nii tore ja tervislik! [Heavy sarcasm.]
See ei ole küll esimene saade minu telekavaatamise päevakavas, aga minu jaoks kõige... Ebameeldivam ja ma alustan sellest. Toddlers & Tiaras. No mida? Su laps on kolme aastane, sa paned talle pähe kaks kilo võltsjuukseid, kleebid ta väikestele laugudele ripsmed, paned ta tugevama krohvikihi alla kui eelmised kümnendikud ja saadad ta vastavalt siis kas kleidi või ujumisriietega lava peale. Miks? Miks sa oma lapsele nii teed? TA ON KOLMENE! Okei, asi ei ole nii hull, sest et... Seal oli alles sülelapsi ja. Sülelapsed! Miks? Miks sa nii teed? Okei. Sinu lapsed. Sinu laste elu. Tee, mis tahad. Ela oma unistusi oma laste peal välja! Good for you!
Järgmine saade, mis samuti tegelt kavas ei ole peale T&T vaid enne, on Flip That House. Mis nad seal teevad? Üks inimene või firma või keegi ostab maja. Maja on räämas. Ikka päris. Vanaaegne, ära roostetanud ja mis nende jaoks kõige tähtsam - odav. Ja nad võtavad endale mingi eelarve, teevad terve maja ilusaks ja müüvad kallimalt maha, et kasu teenida. Minuarust on see väga hea saade. Esiteks näevad huvilised sealt endale mingil määral nippe, et mida teha. Teisalt aga saavad nemad kasumit ja teevad oma tööd ja kolmas, mis minu arust on... Oluline ikkagi - keegi saab endale ilusa kodu ja arvatavasti odavamalt, kui ta oleks ostnud räämas maja ja ise tegema hakanud. Sest et oleme ausad - inimesed, kes arvavad, et oskavad enda maja nii ilusaks remontida, nagu neil vaja on... Nad kolivad enne sisse, kui maja valmis on ja siis jäävadki pisiasjad tegemat - su põrandatel ei ole võib-olla liistud päris kinnised, kohati vb ei olegi liistusid. Aknapaled jäävad tegemata, sest et aega ju on! [omast käest]
Järgmisena on ka remondisaade, aga natukene teistsugune. Nad teevad valmis ühe toa kellegi majas tema abikaasale üllatuseks. Või midagi sellist. See, kellele üllatust tehakse, saadetakse kodust ära ja teine sellel ajal töötab selle crew'ga kodus ja teevad tuba ümber. Mõte on hea. Teostus ka. Ja inimesed näivad õnnelikud. Win-win situation! Seega miks mitte? Aga mis mind häirib selle saaet juures - ülienergiline saatejuht. Ta on selline tüüpiline... Elu on ilus, mina olen ilus, me saame raudselt valmis, aga me oleme ajagraafikust maas aga me jõuame täpselt. Meil on vaja teha seda teist ja kolmandat, aga mina käin ringi ja olen ilus ja naeratan. Me ei tea, millal jõuab see inimene koju, kellele üllatust tehakse, aga see peaks olema varsti ja me alles pühkisime põranda ära. Ja wow - see on hoopis katki, see kole, aga mina olen ikka ilus ja me teeme kõik väga ilusaks. Head vaatamist!
Järgmine on üks minu lemmar. The Ultimate Cake Off! Kolm võistkonda, üheksa tundi - kolm võimatut kooki. Kuigi tundub, et nende jaoks ei ole midagi võimatut. Nad... Nad on allmighty'd. Nende jaoks ei ole mingi probleen ühendada kook ja vesiliumägi nagu pildil, mille valisin. Nende jaoks ei ole probleen teha kolme meetri kõrgune kook. Nende jaoks on jumala tavaline, kui kooki liigutades pead olema nii ettevaatlik, et sa ei saa kõndidagi - see lihtsalt võib puruks kukkuda. As awesome as it might seem... Mina ei ole nii vaimustuses nendest kookidest. Need näevad välja sellised... Ilusad? Jah. Võimatud? Jah. Söödavad? Ei. Mina näiteks ei tunne, et tahaks süüa kooki, mis seisab üleval selle pärast, et pool koogist on ümber metalltorude, seal sees on patareid, elekter ja sada muud vidinat. See selleks. Mis mind kõige rohkem siiski häirib on see, et nad näevad välja nii... Värvilised. See värviline möga, mida nad sinna peale panevad on nagu midagi martsipani sarnast ja seda on tohututes kogustes. See on tegelt midagi.. Mitte isegi martsipan vaid selle mingi odav variant. Nagu Eestis pannakse ka mõnede kookide peale, aga meil tehakse sellest lilli - nemad terveid kooke. Good for you!
Nüüd Rebeka perekonna lemmiksaade - Say Yes To The Dress. Armas sari. Armas. Naised valivad endale pulmadeks kleite. Need kleidid on kohutavalt ilusad. Tahaks katsuda, kas nad on pehmed, tahaks selga proovida, kas nad on mugavad. Tahaks teada, mis toimub pruutide peas. Ja kleite on tohutult! Neid on lihtsalt nii palju, et ma ei suuda uskuda enam. Neid on nii palju, et... Tuhandeid. Ja ma ei saa, kuidas mõni pruut vingub ja ei leia mitte midagi. Ta seljas näevad kõik kleidid välja nagu peaks ta iga päev abielluma, sest kõik on nii ilus. Aga ta vingub ja vaidleb ja siis kõnnib minema, et tulla tagasi mõni teine päev. Samas ma ei vingu, sest ma usun, et kerge neil ei ole. Aga vähemalt on meil kodus ilus vaadata. (:Küsi, miks see mu lemmik on. Küsi! Küsi, kui julged. Okei, asi on tegelikult natuke teistmoodi. Asi on sedasi, et mulle meeldib vaadata, mis lollustega inimesed hakkama saavad. Mulle meeldib vaatada, kuidas nad valust nutavad. Mulle meeldib vaadata nende minu jaoks feike emotsioone, kui nad enda peale joonistada lasevad. Mulle meeldib kuulata neid lollakaid lugusid nende nii tähenduslike tattode taga. Ma lausa naudin - "Miks sa teed tiigri oma õlavarrele?" "No see algas tegelt juba siis, kui ma olin päris väike. Ma olin alati see autsaider kid, keda keegi ei sallinud ja kellega kunagi ei mängitud. Ma istusin üksinda toas ja õppisin ja olin white and nerdy. Aga siis ma kolisin, läksin uude kooli, sain täiesti uue elu peale ja ma tunnen, et ma pean seda kuidagi väljendama, et ma olen tegelikult seesmiselt tugev. Mis on ometi parem võimalus, kui lasta enda kehale jäädavalt joonistada midagi hiiglaslikku ja midagi, mis mind mõne aja pärast võib ära tüüdata?" Parim! RWJ ütleks - 'What could possibly go wrong?' Indeed, Ray.

'Cause I'm living the dream
And I know it, I know it
I'm trying my best
not to blow it, to blow it
And I know everything
will be fine with
me, myself and time.

Ma tunnen, et ma nagu oleks juba enda mitmepäevase blogimise vajaduse rahuldanud, aga samas mitte täiesti. Ma ei ole ju rääkinud jalgpallist - hetke kuumimast teemast. Muidu ei olegi midagi, aga emme ja issi jäid minust seda teise tuppa vaatama. Ja Maret on äksis, sest Stardoll on äksis. Mina vaatasin natuke tänast mängu. Serbia ja Ghana äkki? Igaljuhul skoor oli nullis - ühel hetkel kommentaator ütles, et varsti saab mängitud kuuskümmend minutit ja siis mulle aitas. Täiskasvanud sportlikud mehed ajavad juba tund aega platsil palli taga ja massides rahvast vaatab seda tribüünidelt. Milleks? Võib-olla olen kitsa silmaringiga, aga mina ei leia põnevust. Ja ausalt öeldes käib jalka mulle natukene ka meie üheksanda lõpuka pärast närvidele. Sul on faking üheksanda lõpetamine ja sa istud ja vahid jalkat? Edu sulle sellega! Ma vajan jäätist.

I go where life takes me,
but some days it makes me
want to change my direction.
Sometimes it gets lonely,
but I know that it's only a matter
of mind perception.

L.A Inkist kirjutades tuli tahtmine ka endale uus tattoo teha, aga igakord, kui ma oma päikest vaatan, tunnen, et hetkeks on mulle küllalt. Ma tunnen, et praegu ei ole mulle rohkem vaja. Et praegu ootan ma, kuni saan doonor olla, otsustan, kui väga ma tahan doonor olla ja selle järgi otsustan, millal ma teen teise. Aga teise ma teen. Kolmandat vb mitte. Mul tuleb muide iga päev üha uusi ja paremaid mõtteid. Okei, kas just paremaid, aga uusi kindlasti. Näiteks mõtlesin ma, et teeks parema nimetissõrme paremale küljele vuntsid. Siis tõstaks need nina alla ja olekski vuntsid. Aga samas ma tean, et ma ei teeks nii.
Siis ma mõtlesin, et teeks vasakule käele veel midagi. Mõte, mis mulle muide väga meeldib. Mõtlesin, et teeks nimetissõrmele ja väikesele sõrmele midagi, et kui ma hevi näitan, siis on awesome. Asi on lihtsalt selles, et ma ei tea, mida ma tahan. Mõte mulle meeldib. Ikka zitakz meeldib, aga ma ei tea, mida ma tegema peaks. Ja selle pärast ma veel ei tea.

I just entered this
brand new world,
and i'm so open hearted
I know I've got along way to go but I'm,
I'm just getting started.

Ma vaatasin muide üks hommik siin kurat, ma ei oska kirjutada. Vaatasin MTV Movie Awards'e. Ma nägin niii awesome'it Eklipsi klippi, et ma olin suht liiga äksis ja ma arvan, et mu vend arvab ka nüüd, et ma olen imelik. Oh well. Aga zitakz awesome oli! Also olin ma overly excited selle üle, et best Villain oli Tom Felton. Ütle nüüd mulle, et sa ei tea, kes on Tom Felton ja ma solvun. Okei, ei solvu, aga imestunud nägu teeks küll hea meelega. No igaljuhul sa nüüd saad väita, et tead, kes ta on, kui sa enne ka ei teadnud, sest ometi ei saa ju olla, et Merilyn blogib ja pilte ei lisa! Nonsense. Igaljuhul olin mina zitakz äksis, et Tom selle ära võitis. Midagi muud nagu eriti vist HP ei võitnudki, aga... Samas ei näinud ma kõike. Ja kuigi NM oli hea film, eks ja värki. Aga.. HBP oli parem. Ja ma ei saa aru, miks see ei võitnud. Okei, tegelt saan. Tõsised Twilighterid, kes nutavad, kui Edward ära lähb ja nutavad, et Edward neid päästma ei tule ja kiljuvad kui Volvot näevad ja teate küll neid - nemad on nii obsessed selle maailmaga, et nad istuvad kodus ja hääletavad NM'i poolt päev otsa. Aga Võlurid ja Nõiad on kusagil mujal. Nad on piisavalt mõistuse juures, et lugeda raamatut, mis ei räägi vampiiridest ja võluritest vahelduseks. Nad on piisavalt elus, et välja minna ja leida endale see sobiv teine pool, kes ei ole sparkly gay vampire.
Vabandust, kui solvasin kedagi. Mind eriti ei koti, aga pidasin seda viisakaks öelda.

I'm over my head and
I know it, I know it
I'm doing my best
not to show it, to show it
Whatever it takes to be,
what i was meant to be.
I'm gonna try

Käisin alles kirikus.
Istusin ja vaatasin ühte punkti.
Järsku mu naaber müksas mind küünarnukiga ja küsis:"Kas nägid?"
Küsisin, et mida?
Ta ei vastanud.
Mõne aja pärast togis ta mind uuesti ja küsis:"Kas nüüd nägid?"
Ütlesin, et loen midagi.

And maybe there's
nothing like this moment,
So just be real and let the
truth be spoken
Whatever's broke I can
make it unbroken.
Turn the lead in my head
and the stars stand golden.
Just try, more love.
If I just try, more love
Then I'll find myself in time

Nüüdseks võiks ju juba nagu öelda, et olen öelnud, kõik, mis öelda on, aga mina nii ei tunne. Mina tunnen, nagu minu sees oleks veel midagi, mida on vaja öelda, aga mida ma öelda ei oska. Midagi, mis tahaks välja tulla, aga nagu ei saa. Midagi, mis tahakski väljas olla, aga väljas on kole ilm. Aga kahjuks ma ei tea, mis see midagi on. Kui ma teada saan, eks ma siis ütlen teile ka. Kui ütlen.

I'm over my head and
I know it, I know it
I'm doing my best
not to show it, to show it
Whatever it takes to be,
what i was meant to be.
I'm gonna try

Ma tahaks, et õues oleks suvi, mitte sügis. Ma tahaks, et oleks päike ja pilvitu, mitte vihmane ja tuuline. Ma tahaks... Rebeka kohvrisse end pakkida.

I'm over my head and
I know it, I know it
I'm doing my best
no to show it, to show it
Whatever it takes to be,
what i was meant to be.
I'm gonna try
'Cause I'm living the dream
And I know it, I know it
I'm trying my best
not to blow it, to blow it
And I know everything
will be fine with
me, myself and time

Nüüdseks lõpetasin.
Kuigi ütlen veel, et Demi hääl selles laulus ei ole päris see. Ta laulab ilma selle arvutijurata paremini. Siin ta kõlab natukene nagu arenenud Selena. Ja see ei ole hea.

I'll find my self in time
I know I'll find myself in time

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ma arvan, et oleme samal lainel, et travel&living on the best channel ever. minu lemmik igastahes.. hehe ma just vaatasin ka seda ultimate cake off vms.. ja seal oli see kook, mis sul siin blogis pildina oli. ma ikka mõtlen täiega, et jeejee need näevad väga awesome'id välja, aga ausal öeldes ma ise ei tahaks neid süüa, sest tundub nagu see koosneks ainult toiduvärvist ja suhkrust.. mis ei ole mu arust eriti yummy. olen looduslaps, armastan loomulikku jeee :D
aaa ja 'say yes to the dress' peaks ütlema on enamasti vaid minu lemmik saade :D no ema fännab ka. õde hakkab juba vihkama (sest vaatan liiga palju) ja nagu sinagi, tahaks ma täiega neid selga proovida.. ja katsuda.. ja ma koguaeg mõtlen, et 'appi ma leiaks kohe selle õige' sest valik on nii suur ja seal on nii palju ilusaid.. ja ma ikka ei saa aru ülse, kuidas mõned valivad nii koledaid ja räämakaid.. nt ma vihkan neid, kus neil pmst kõht paistab. :S päris rõve.. või need, mis näevad välja nagu kombineed.. nagu misasja.. aga ok, enough sellest kleidiajast :D

yes, ma koguaeg plõksin läbi, et kas keegi blogi kirjutab.. ja lõpuks sa ! yay

ja ma ikka mõtlen, et kõik need, kellel blogi on varjatuks pandud, et huvitav kas neil on tõesti niiiii palju siis varjata, suva,et nad ise kirjutavad ka mingi kuus korra, või kaks, või healjuhul 3x. :D misasja nagu.. oh well. :D

anoh.. misiganes.. ära sa muretse, ma ei tee nii.. ma olen nii palju kuulnud, et keegi kuskil loeb mu blogi.. täna ka. mul nagu appi päriselt vä. ja siis mingi, et kui ma paneks varjatuks, siis mis point siis oleks, kui keegi enam ei loeks. ok ma võiks ju invite'ida rahvast, aga vaevalt mõned shy'mad inimesed tulevad mult seda invitationit küsima. ja pealegi, miks ma peaks panema varjatuks.. ma nagunii kirjutan lambist, jura ja ainult enda jaoks. sest o yes, kui hea on mälestusi ülesse kirjutada ja siis lugeda hiljem.. ja muidugi on inimesi, kellega ma igapäevaselt ei kohtu, ei suhtle ja kes tahavad ka teada, kui väga ma iisraeli tahan minna ja kuidas ma lihtsalt terve aasta järjest kirjutan ühest ja samast asjast :D aga noh. :D minu enda jaoks on see lahe ja naljakas lugeda oma aasta või kahe taguseid sündmusi, mõtteid, mälestusi.. ja jälgida kui palju ma olen muutnud ennast ja kui palju on mõtted muutunud..

igastahes.. mm jah, see tuli nagu kommentaarblogi nüüd. ja lõpuks kui peaksin kommenteerima sinu postitust hakkasin enda kogemustest rääkima :D

hehe..igastahes ma olen õnnelik, et sa blogi kirjutasid.. ja päriselt, ma lubaks sul enda kohvrisse tulla. ainult,et pead nüüd dieedile minema käbe, sest 20kg on maksimum.. ja siis see tähendab, et ma ei saa riideid eriti kaasa võtta.. :D aga ma luban, sa võid :)

ka mina igatsen suve.. masendav on mu meelest ja kurb.. veidi vihane olen ka selle lolli kliima peale.

aga ok,nüüd lõpetan :D
tsauauauaauka :D

רבקה ütles ...

aa ja btw sa pead mulle ka õpetama, kuidas sa paned ainult selle väikse youtube'i riba, mitte tervet lugu.. mhm aiäh ;)

Kaili ütles ...

mul oli ikka mõte ka taga, miks ma häbelike hulka tulin.
mul oli ka tükk aega päris suva, aga no ma hakkasin mõtlema, et olen enne kirjutanud sellistest sündmustest vms, mida ma ei taha, et igaüks lugeda võiks. ning ma jälle avastasin, et mu blogi loeb keegi, keda ma ei tahaks, et loeks.
ma ei kirjuta tihti, aga seda just mõnikord sellepärast, et on asju mis on isiklikumad ja mida kõik ei peaks teadma. tunnen, et saan nüüd vabamalt kirjutada, kui tuju tuleb, :)
ma küll pole kindel, kas hakkan tihedamini kirjutama, aga eks näis.
teile ju vahet pole, kas mu blogi on avalik või ei, teie saate seda nagunii lugeda (:

selle jalgpalli koha pealt mõtlen ma täpselt samamoodi. lihtsalt mingi kamp ajab hinge vaakudes ühte palli taga ja pool maailma vaatab seda ja fännab. mõned isegi kaklevad selle pärast. selle mängu taga on meeletud summad. võidu eest makstakse jalgpalluritele suurt hinda. võidu nimel nähakse jõhkralt vaeva. kui kaotatakse, siis nutetakse ja mõned fännid keeravad täitsa ära.
ma pole kunagi midagi hullult fännanud, vb sellepärast ma ei saa sellest kõigest nii hästi aru. aga no mõistuse piiresse võiks ju jääda.
muidugi on sellel häid külgi ka :D ega see jalgpall halb pole.

aa, ma ükskord juhtusin ka seda 'toddlers and tiaras' vaatama. mõned väiksed on juba eriti uhkeks ja ülbeks ka läinud. täisti jube, mis nendest veel hiljem saab.

oijah. muide, tubli blogija oled :)

-Merilyn ütles ...

Ma vaatasin ka Ultimate Cake Off'i justnimelt seda osa. :P Ongi nii, et vaatad täiega - wow, kui vinge see välja näeb! Mis konstruktsioon, millised värvid, milline teostus! Ja siis vaatad, et nad kasutavad tainašvamme, suhkurruudus, toiduvärvid igal pool, ebanormaalset värvi tainas... No ei tekita isu. :D Ma pigem läheks ekstaasi rabarberi koogi peale. :D Sööks küll paremameelega õunakooki või mingeid kodus tehtud pannkooke. :D

Ma vaatan ka, et see teine oli ju mõne seljas palju ilusam või et miks sa lasid selle allosa kohevamaks teha, et muidu oli ju kenam ja... Ma ei tea. Vahel ikka paneb imestama, kuidas nad valivad nii... Kuidagi... Oh. Aga samas. Inimesed mõtlevad erinevalt ja neil on erinevad nägemused ja las pruudid kannavad seda, mida tahavad. Kes oleme meie siin Paides, et kritiseerida?

Kui sa midagi kirjutanud ei ole, siis ma ei logi sisse, et vaadata, kas keegi teine on kirjutanud. :D Ainult sina sunnid mind vaatama teisi blogisid ka. :D

No eks ma tegelikult saan aru neist, kes varjatuks on pannud. Võib-olla neil tõesti siis on öelda midagi, mida interneti avarustesse mitte paisata, nagu meie. :D Ja ma luban, ma ka ei pane oma blogi varjatuks, sest et mulle meeldib näha tulemusi - USA 1500 vaatamist. :D Ma ei tea, see on kuidagi awesome. :D

Kusjuures! Kaila sünnal ma sain ka teada, et üks meie kooli vilistlane loeb mu blogi vahel või regulaarselt, seda ma ei tea. Aga ta oli öelnud umbes, et ma tagasi tõmbaks ja nii otse kõiki ei solvaks ja värki. :D Ma kujutasin ette, et loete umbes sina ja Kaila ja Kätu ja Liisu ja vahel Maarja. :D Ja siis - wow. :D Tegelt on tore ju teada, et kedagi teist ka huvitab, mida sul öelda on, kuigi tegelikult midagi ei olegi. :D

Ma arvan, et kaks nädalat ja 50 kilo maha võtta... Noh, siis mahuks sulle riided ka. :D Ma arvan, et ma seekord jätan vahele, aga järgmiseks aastaks juba lähen dieedile. :D

Ja kes meist ei igatseks suve, mis näeks välja nagu suvi...

Ja usu mind, selle riba lisamine ei ole nii raske. Mina sain katseeksitus meetodil selle sinna. :D Aga eks ma ikka õpetan sind ka. :P

***

Sinu juurde, Kaila! Ma saan aru sellest, miks on varjatud, selles suhtes, et vb tõesti kõik ei pea teadma, mida sa omal vabal ajal teed. Lihtsalt mulle tundub, et kui juba blogi varjatud on, siis on seal ikka mõistujuttu ja tihti ka vähem poste. Kuigi mina ei ole ütleja, sest ma postiks iga päev kui ma saaks ja ma tõesti ei saa kedagi sundida nii palju kirjutama. :D See oleks õel. :D

Jalka kohta ei saa mina ka aru. Nagu... Tribüünidel on inimesed lihtsalt nii äksis sellest, et üks mängija jooksis kaks meetrit eemale. Kui tänaval kanda valedes värvides pluusi, siis on kohe teise klubi fännid sul otsas ja lihtsalt tambivad sind poolsurnuks - sest et nad on õiged fännid ja nende tiim on parem. No milleks?

Ma ikka vaatasin ka seda jälle ja mõtlesin, et huvitav, mis nendest tüdrukutest kunagi saab. Üks tüdruk ütles täna, et tema lemmikosa selle võistluse juures on lõpp, kui ta saab võltsripsmed ära võtta. No hallooo! Kuigi samas on ka lapsi, kes seda naudivad.

Aitäh. (:
Ma annan endast muidugi ka parima. :P

-Merilyn ütles ...

Mulle tundub, et selle posti kommenteerimisega ületavad kõik ennast. :D Keegi ei suuda hoida end tagasi ja öelda kolme sõna vms. :D

Sa mõtled seda Extreme Makeover Home Editionit, eks? Mulle meeldis ka see täiega. Hullult awesome oli vaadata, kui kenaks nad kõik tegid, aga samas kõik oli kuidagi nii... Lambist tehtud, et mulle tundus nagu natuke tuult ja maja lendaks ümber. Ilus ta muidugi oli. :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com