teisipäev, 15. juuni 2010

Whatever you do in life will be insignificant.

But it's very important that you do it.
-Ghandi.

Täna [Ma juba vihkan ennast. Viimasel ajal hakkab kõik sõnaga 'täna' seal on kümme korda vähemalt sees sõnad 'juba' ja 'eks'.] kuulsin, kuidas Maret minu playlisti pausis ja enda laulu pani, ja kuigi mul üldiselt selle vastu midagi ei ole, olin seekord üllatunud. Okei, ega ta ei kuula ainult selliseid hullult tempokaid poplugusid, aga harva kuulab midagi sellist, mida mina kuulaks. Esimese asjana arvasin, et ta kuulab Biitleid, aga see laul tundus mulle kuidagi tuttav ja mina ei kuula biitleid. Üldse.
Küsisin siis üle, et mis laul see on. Tema ütles, et see on Train'i Hey, Soul Sister. Siis tundsin ära selle laulu. Ja mul ei oleks olnud selle ühe laulu vastu midagi ja ma ei oleks seda tänases blogipostis maininudki, kui ei oleks küsinud, et kust ta selle laulu peale tuli. Et hakkaks seda kuulama, ma mõtlen. Ta ütles, et Paula ütles talle, et see on hea laul ja siis ta kuulas ja siis talle hakkas ka meeldima.
Ja siis meenus mulle midagi, mida keegi ütles mulle juba paar päeva tagasi. Eriti oluline, eks, aga ta ütles, et kuulab sedasama laulu. No tegelikult ei oleks sellest ka eriti hullu midagi, kui ma ei oleks võtnud lahti linki Cätlini blogist. [Siinkohal tervitaks!] Huvitav, huvitav, mis see küll oli? Muidugi oli see Metallica laul, sellepärast ma sellest lingist räägingi. [eyeroll] No okei, see ei olnud puhtalt Hey, Soul Sister, aga see oli ft. No mis ma ikka öelda oskan.
Vaatasin ära selle video, vaatasin mingit battle'it kahe tüübi vahel, leidsin end taaskord Tiffany Alvordi Channelilt ja avastasin, et tal on ka sellest oma variant. Võtsin siis selle lahti, et vaadata kommentaare ja muid videosid ja teemat, eks. Ja siis tuli välja, et ühel teisel, keda ma ka korraks vaatasin, oli ka sellest oma variant. Ja umbes kümnel teisel inimesel veel. No mis ma ikka öelda oskan. Ju siis on populaarne lugu...
Ja nüüd umbes sada videot sellest, millega inimesed on hakkama saanud:
Originaalne laul ja vidjo.

See on parim nii mitmel tasandil, et ma ei peagi isegi seda seletama, miks.

See, mis oli Cätlini blogis:

Siin ma ausalt öeldes ei kuulnud kohe äragi, et kuskohas see Hey, Soul Sister oli. Aga mõne aja pärast jäid mingis sõnad kõrvu ja siis tundsin, et vist ikka on.

Tiffany Alvordi versioon:

Üks parimaid isetehtud versioone. Esiteks on Tiffanyl hea kaamera ja teiseks on tal hea hääl. Kolmandaks on siin ka ukulele, mis Train'ilgi. So..

Christina Grimmie versioon:

Mitte just mu lemmikum esiteks juba kvaliteedi pärast. Teiseks tahaks ma, et see tüdruk nina ära nuuskaks. Mul on koguaeg selline tunne, et tal oleks nagu nina kinni. Seda kõigis tema videotes, mida ma vaatasin.

Step'i versioon:

See on ka tegelt päris hea video, sest kvaliteet on ju.. Normaalne. Aga aru saada, et pillimäng tuleb Sinatuubist või midagi. Aga laulab ta hästi. Suht.

EmilyyRathi versioon:

Halvasti see tädi ju ei laula. Aga... Ega väga hästi ka mitte. Ja jälle ei meeldi mulle, et kvaliteet on nagu ta on. Kuidagi vaikne laul on. Ja tädi mängib üle muarust. Aga las tädi laulab, kui tädi tahab. (:

Kennedy versioon:

Ma ei ole muusikateadlane, aga minu arust ta ei laula eriti hästi. Kuidagi karjuv ja tahumata hääl on tal. Muidugi mina ka laulda ei oska, seega ei ole ütleja, eks. Aga vb on see taotuslik...

Keegi, keda ma välja ei raalinud:

Võrreldes sellega võiks isegi Kennedy täiskohaga lauljaks hakata. Aga no fence siiski.

Alyssa versioon:

See tüdruk oskab ka laulda. Minu õnneks.

Hayley versioon:

No acapella kohta isegi väga hea.

Molly & Evan:

Kuigi videokvaliteet on üks hullemaid, on naisel hea lauluhääl.

Okei. Aitab Trainist ja Hey, Soul Sistersist. Kui see teid lohutab, siis mina ka kõiki videosid lõpuni ei kuuland/vaadand. ;D

Teistel teemadel jätkame. :P

Algatuseks siiski mitte täiesti teine teema, sest et muusikaga jätkame. Seekord küll Eestimaise muusikaga, aga muusikaga igaljuhul. Ja mulle endale tundub, et kohati parema muusikaga, kui see, mida ma just lisasin ja kuulasin umbes sada korda. No mitte päris, aga enam-vähem.
Teema on Tätte. Kas ma võin korraks mainida, kui väga ma teda armastan? Ma näitan - O - nii palju. Naljakas, et see võib meenutada sulle nulli, aga tegelikult on see ring. Ring, mille algust ei saa kindlaks määrata ja hetkel vot justnimelt niipalju armastan ma Tätte häält.Aga teema oli hoopis selles, et ta läheb tuurile koos Matvere, Liisi Koiksoni ja Maarja-Liis Ilusaga. Ja teema on see selle pärast, et mina lähen raudselt. Ma lähen nii kindlalt, et ma ei tea. Türile. 29.07.2010 kell 21.00 olen mina kohal ja hakkan kuulama. Kui sa tahad koos minuga tulla, anna teada. Aga mina lähen isegi siis, kui ma pean minema üksi. Raudselt lähen.
Täna päeva poole, kui ma sellest mõtlesin, meenus Maarja, kes kunagi küsis, et kes peaks tulema Eestisse, et mina kontserdile läheks. Sest et ma ei lähe Mikale ja ma ei lähe Ville Valot kuulama ja igast veel. No ma ütlen, kes peaks esinema, et mina minna tahaks - Dagö ja Tätte. Dagöt olen kord juba kuulnud, aga see oli nii ammu, et hea meelega läheksin uuesti ja kuulaks uuesti. Ja Tättet ma ei ole laivis kuulnud ja ta on sitaks hea ja muidugi ma lähen. Muidugi kuulan ma ühte oma lemmikartisti. Ja ausalt öeldes on minu rahakotile ainult hea, et Dagö see aasta mittekuskil ei esine. Suvel selliseid vabaõhukontserte, ma mõtlen. Sest nagu kõik teavad, ei ole kontserdipiletid eriti odavad, aga ausalt öeldes - ma leiaks selle raha nende mõlema jaoks. Ausalt. Aga Dagö kodulehel käisin vaatamas ja nad ei tuurita see suvi. Ma loodan, et ehk siis järgmisel suvel.
Also käisin nüüd Sinatuubist otsimas Tätte Tuulevaiksel Ööl Tuuri reklaami ja sattusin ühe minu jaoks küllaltki häiriva videolõigu peale. Okei, lõiku ei ole, sest pilt on koguaeg 1, aga heli see-eest on minu jaoks ikka väga häiriv. Aga ma luban sinul otsustada:


Nüüd taaskord seda sinist koodi enda ees nähes tuli meelde, mida Rebeka minult palus. Ta palus, et ma õpetaks talle ka, kuidas teha sinatuubi videost ainult laulumängimise riba, mitte terve suur video. I'd be more than happy to help. Esiteks võtad sa muidugi tuubist video, võtad selle Embed nupu, kopeerid selle suure jura sealt ja kopeerid selle oma blogikasti. Nüüd sa näed, et see on üks pikk kood, mis sulle eriti midagi ei tähenda, eks? Aga sa peaksid sealt tundma ära sõnad width mis tähendab laiust ja height, mis tähendab kõrgust. Ma soovitaksin võtta selle riba jaoks kõige väiksema video, siis on endal mugavam seda sättida. Igaljuhul on seal jutumärkides numbrid. Width numbri muutsin mina eelmine kord numbriks 500. Aga sinna võib valida suhteliselt ükskõik, mis numbri. Selle võib tegelikult jätta täiesti samaks, mis ta alguses on, aga võib ka muuta. Height numbri muutsin mina numbriks 25. Siis ei jäänud ribagi seda videot näha. Muidugi saab valida ka näiteks 30 või midagi muud, aga 25 suuremaga jääb videoriba näha ja milleks see, kui oled otsustanud teha ainult muusikariba, eks?
Kui sa hoolikalt vaatad, on koodi lõpus ka need samad sõnad ja numbrid, mis alguses. Muuda need ka samaks, mis sul eelmine oli. Siis ta sobib kokku. Ma kardan, et muidu näitab ta sulle, et kood on katkine ja ei genereeri videot.
Nüüd tuleb järgmine ja lihtne samm - kopipastemaksakaste. Sa kopid selle koodi, mis sul on ümber kohandatud ja jätad teksti aktiivseks või n.ö siniseks. Ja siis vajutad 'Link' nupule blogiriba seal osas, kust sa ka pilte lisad ja mida enamus meist siiski kasutanud on. Ja seal vajutad lihtsalt paste ja nii ongi.
Järgmine samm on ka lihtne - kirjuta ja postita. Mitte eriti raske. Postitamise osa vähemalt mitte, kirjutamine on mõne jaoks keerukam.
Enjoy!
RWJ Twitterist on see. :P

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

On küll, jah. Ma olen ka kõik ta vidjod ja laulud ära kuulanud ja tal on päris hea hääl. Pilli mängib ka. Hullult ma fännama ei hakkaks, aga ega ta ju halvasti tõesti ei laula. Vahelduseks hea kuulata. :P

Anonüümne ütles ...

kiiret poppi :D:D:D:D:D) Aga tegelt.. Kui aus olla onju.. Lugesin seda viimast teksti selle video kohta ja kui mina selline loll mõttega ei loe, ega ma midagi aru ka ei saa :D Mul oleks ikka sinu abi vaja. (Ma loll ka) surprise surprise!!

-Merilyn ütles ...

Sa ju hullult blogid ka, et sul seda vaja läheb. :D
Kui sa blogiks, siis ma teeks printskriinidega selle sulle selgeks oma blogis, aga sa ei blogi so...

 

Blog Template by BloggerCandy.com