laupäev, 4. detsember 2010

And I am up here holding on to all those chandeliers of hope

Ma ei oleks kunagi uskunudki, et ma saan olla nii rahulolev, kui ma lähen voodisse ja keegi on mu niigi tillukese voodi soojaks kütnud. Ei, mul ei ole toas külm. Mul on paks tekk ja ma ei külmu, aga siiski. On tore minna voodisse, kui see on soe. Nii hea tunne on, kui keegi sulle oma käe seljale paneb ja vaikselt hingab. Silmad kinni nagu inglil, nägu täiesti rahulik. Sellel paaril minutil, mil ma vaatan seda magavat iludust, jõuan ma unustada kõik muu. Ma unustan selle, kuidas me päeval kaklesime. Unustan selle, kui tüdinud ma olin paar tundi tagasi, kui üksi tahtsin olla. Unustan varajase hommiku ja olen õnnelik. Õnnelik, sest magavd inimesed on armsad.
Alissa magab täna teist ööd minu voodis. (:

Enelin ja Robert tulid täna meile. Tuiskasid korraks läbi, läksid teistele külla, tulid tagasi, sõid ja läksid maja taha Liilianile külla. Jah. Liilian kolis mu maja taha. Lehvitasime üksteisele. Päris äge oli. (:

Täna oli jõululaat. Liisu tantsis seal nii ilusti. Natukene naljakas oli viia laps kultuurimaja ette ja siis ta kellegile ära lihtsalt anda. Lihtsalt andsin minu jaoks võõrale inimesele oma lapse ja läksin minema. Sain ta hiljem kätte, kui ta oli esinemise lõpetanud, aga ikkagi oli imelik. Mõtlesin, et huvitav, kus mu laps on. Koguaeg mõtlesin, et kas temaga on ikka kõik korras ja värki.
Peatuksin tegelikult pikemalt teemal Paide Jõululaat või mis iganes selle asja nimi ka ei olnud. Külm oli õues, et teaksite. Läksin mina siis sinna keskväljakule, kuhu kogunesid lapsed, kes esinesid ja värki. Ja siis hakkas linnapea seletama. Seletas võrdlemisi lühikese jutu. Ja juhatas sisse mingi poliitiku. Poliitik tuli ja rääkis poliitikast. Rääkis euro tulekust ja muudest mõttetutest asjadest. Ma jõudsin mõelda ainult sellele, et ega Liisul ikka külm ei hakka. Mõtlesin, et huvitav, kas ta villased sokid hoiavad ta varbaid soojas või kas tal sõrmed kinnaste sees ikka ei külmeta. Muretsesin. Poliitik lõpetas. Linnapea ütles paar sõna teemal poliitik, kes just seletas ja tutvustas sisse uue poliitiku. Uus poliitik tuli, rääkis kuidas nii palju on toredasti päkapikke ja et euro tuleb ja et kõik on nii äge. Mina ainult mõtlesin, et huvitav, kas Liisu tantsib alguse poole või lõpu poole. Poliitik seletas kuni minema läks. Linnapea läks ja rääkis teemal poliitik, kes just seletas. Siis tulid mingid tüübid, kes olid Päka & Pikk, nagu nad end nimetasid. Nad pidid kõiki teretama, rääkima peaaegu igast letist mis on ja igast üldisest asjast, mis seal laadal oli. Ja alles siis lasi üks neist lastel tantsida. Lapsed tantsisid. Mina lootsin, et Liisu ikka vastu peab, ilusti ära tantsib ja siis saame pubisse sooja minna. Teise ja kolmanda esinemise vahepeal suutis mingi mees rääkida mingil teemal, mida ma ei kuulnud, sest ma muretsesin ilmselgelt oma lapse pärast. Siis tantsis mu laps ja me saime lõpuks sooja minna.
Mõte oli see, et peaks ikka vaatama, kui palju ja millal sa räägid. See, et sina just telgi tagant raekojast sooja radika äärest tulid, ei tähenda, et kõigil soe on.

Täna käis mind küsitlemas mingi naine nii seinast seina teemadel, et ma ei kujuta ette, mis teemasid nad sealt kokku saavad. Eks nad ise tea.

Lõpetan juba endale armsaks saanud sõnadega: Jätan sind ja sinu ilusaid mõtteid üksi. (:




Christmas night, another fight
Tears we’ve cried are flood
Got all kinds of poison in
Of poison in my blood

I took my feet to Oxford street
Trying to right or wrong
Just walk away those windows
But I can’t believe she’s gone

When you're still waiting for the snowfall
Doesn’t really feel like Christmas at all

A group of candles on me are flickering
Oh they flicker and they flow
And I am up here holding on to all those chandeliers of hope
And like some drunken in this city
I am go singing out of tune
Singing how I always loved you darling
And how I always will

But when your still waiting for the snowfall
Doesn’t really feel like Christmas at all
Still waiting for the snow to fall
It doesn’t really feel like Christmas at all

Those Christmas Lights
Light up the street
Down where the sea and city meet
May all your troubles soon be gone
Ohh Christmas Lights keep shining on

Those Christmas Lights
Light up the street
Maybe they bring her back to me
Then all my troubles will be gone
Ohh Christmas Lights keep shining on

Ohh Christmas Lights
Light up the streets
Light up the fireworks in me
May all your troubles soon be gone
Those Christmas Lights keep shining on

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

haha, see rihanna lause päris hea, mai teadki sellist :D

Anonüümne ütles ...

mis sul mingi traditsioon et 22:22 peab olema postitatud??

-Merilyn ütles ...

Ma ka ei teadnud enne. diamondvodka.tumblr.com lugesin. :D

Eks ta ole, jah :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com