neljapäev, 16. detsember 2010

You're a diamond that I'm afraid to touch

Mul on probleem. Selline suuremat sorti miniprobleem, mille üle tahaks palju nutta, aga... See ei aita. Nagu paljude probleemide puhul nutmine ei aita. Nutmine aitab, kui sul on puru silmas ja tahad selle välja nutta. Siis ehk aitab. Nutmine aitab, kui enam ei jaksa endaga toime tulla ja tunned, et on vaja end tühjaks nutta. Nutmine ei aita, kui sul ei ole pühapäeva varahommikul kuidagi võimalik Tallinna reisisadamasse saada mis siis, et pilet on ostetud ja on vaja kohal olla. Ma tahaks ropendada, kui palju ma oma praegust olukorda vihkan.
Oli plaanis minna Keilasse 25 õhtul, siis saaks 26 hommikul esimese rongiga Tallinnasse ja what not. See plaan on isegi olemas, kuigi Toomas & Helena kodus ei ole. Rääkisime Helenaga sellest ja plaan oli ilus. Kuni ma teada sain, et ma alles kella kaheksaks saaksin umbes sadamasse, kui mul on vaja sellel ajal juba laevas olla.
Oli plaanis minna Lagedile 25 õhtul, et saaks 26 hommikul esimese rongiga Tallinnasse ja what not. See plaan langeb ära peaasjalikult juba selle pärast, et Villu kodus ei ole sellel päeval tõenäoliselt. Selle pärast, et esimene Edelaraudtee rong jõuab Tallinnasse mingi poole kaheksa ajal ja sellel ajal peaks minu pilet olema juba checkinist läbi käinud. Elektriraudtee rong jõudis millalgi peale kaheksat Tallinna... Olen küll selle pärast masendunud, jah. Mis ma ikka teha saan. Ma tean, et ma lõpuks saan hakkama, aga... Ma tahan praegu kindel olla, et mida ma teen. Ma tahan teada.

Tänases päevas oli midagi positiivset ka, aga ma ei suuda meenutada.


Silent night, holy night
All is calm and all is bright
Round yon virgin mother and child
Holy infant so tender and mild
Sleep in heavenly peace
Sleep in heavenly peace

Silent night, holy night
Shepherds quake at the sight
Glories stream from Heaven afar
Heavenly hosts sing halleluia
Christ the savior is born
Christ our savior is born

Silent night, holy night
Son of God
Love's pure light
Radiant beams from thy holy face
With the dawn of redeeming grace
Jesus Lord at thy birth
Jesus Lord at thy birth

Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!

Christ our savior is born..

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com