kolmapäev, 1. detsember 2010

Don't want an ending...

Teen lühidalt, sest kell on palju.

Mattis tuiskas täna oma Puhhi advendikalendriga meie tuppa. Ta ei teadnud, mis teema sellega on, aga ikkagi oli ta õnnelik nagu... Nagu... Ma ei tea. Ta juba sõi seda pakendit ja keksis ühe koha peal. Küll ta on mul nunnu. (:

Täna tegime Maretiga köögis mingi nalja ja tegime selle peale ka kerge high five'i. Mattis köögi teisest nurgast pistis kiljuma ja tõstis käe kõrgele õhku. Ma läksin ja high five'isin teda ka. Kuigi ma pidin kummarduma, et high five'ida, aga siiski... Mattisel oli vähemalt naljakas. Mina, emme ja Maret surime ka naerukrampidesse, aga see on ireelevant, kui ma mõtlen oma väikevenna siira rõõmu peale käteplaksust.

Kui ma juba sellesse teemasse laskusin, siis jätkan ka. Mattis on teemaks. Kunagi postitasin posti, mille nimi oli "Don't be afraid to be young and free." Teemaks oli The Free Design'i laul Love You. Ma mäletan, et kui seda kuulasime, siis Mattis jäi ka kuulama. Jäi kohe teine rahulikuks ja jäi kuulama. Pean tõdema, et see töötab siiani. Mõni aeg tagasi maalt tulles hakkas Mattisel turvatoolis üksinda igav ja ta hakkas jonnima. Võtsin välja oma telefoni, otsisisin üles selle laulu, lootmata midagi. Mattis jäi kuulama. Me pidime mingi kolm korda seda laulu mängima vähemalt, enne kui noormees rahule jäi. Või siis pidin ma autost ära minema, ma ei mäleta. Üks neist.
Täna oli Mattisel paha tuju. Selle leevendamiseks tõstis emme ta köögikapile. Mõne aja pärast oli tal vaja ära minna. Väikevend hakkas maas karjuma ja ei minu ega Mareti kussutamine aidanud. Maret tõstis ta hetkeks uuesti kapile istuma ja mina käskisin ta sealt maha võtta. Tõin uuesti oma telefoni ja panin laulu mängima. Kuulasime jälle paar korda, enne kui noormees täiesti rahule jäi. Ometi, kui ta kuulis esimesi sõnu, oli ta juba tasa ja peale minu ja Mareti väikest mindiskot, hakkas Mattis ka omaette natukene tantsima.
Ma armastan oma väikeseid siblinguid.

Ole nüüd nii kena, kuula ilusat laulu, vaata ilusaid inimesi ja...





Tahtsin mainida, et kuigi lihtsalt valge, minu pildiga ja lamp, diggin ma oma uut bloggi template'i täiega. Eelmine oli.. Noh. Eelmine. Mulle meeldis tegelikult see rattaga vist isegi natukene rohkem, kui see praegune, aga ma rämedalt diggin seda, et siin on tekstile nii palju ruumi. (: Sind ometi kohutavalt kotib ja nutaksid patja, kui ma ei oleks seda öelnud.

Tahtsin mainida, et kui sa mu blogis vidjosid ei näe, eriti seda, mis ma praegu lisasin, siis... Anna teada. Ma ei näe näiteks ja see ajab mind kettasse, sest panin ilusa vidjo. (:

2 sisemonoloogi.:

Lif ütles ...

ta nagu youtube'is see pisike poiss, kes bob marley laulmise peale turvatoolis rahulikuks jäi. 'bob marley baby' otsingusse pannes peaks selle üles leidma :P

-Merilyn ütles ...

Kuule ma olen näinud jaa seda vidjot. :D Peaks emale näitama seda hoopis. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com