neljapäev, 2. detsember 2010

Thank god the week is done.

Well almost anyway...

Ma pean... Ma enam ei mäleta. Vist tahtsin öelda, et peaksin registreerima end tudengivarjuks Tallinna Ülikooli, aga käisin ära ja alles jaanuarist saab hakata registreerima... So... Jah. Vist nagu väga ei peagi siis midagi tegema... Tegelikult pean, aga iseka ja enesekeskne ja ebauskliku inimesena ei räägi sellest lähemalt, muidu ei võta ma asja kunagi ette. (: Aga kui hästi läheb, siis räägin. Kui hästi ei lähe, siis räägin ka. (:

Käisin Teeviidal täna ja kuigi eelistan mitte võileivablogida [ometi teen seda tihti] siis pidin seda mainima. Ma leian, et oli informatiivne. Ma leian, et... Ma tean, mida ma tahan. Seda, kuhu ma tahan, saan teada alles kevadel... Või suvel... Või millalgi... Mitte veel. Ma tean, kuhu ma tahaks rohkem ja miks teise mitte nii, aga ma ei tea, mida ma rohkem tahan.
Bussis istusime Maarjaga kõrvuti. Sõitsime Laulukaare tagant ja muidugi oli seal meri. Me vaatasime mõlemad kohe automaatselt mere poole. Ma tahtsin suve. Ma tahtsin seista soojal liival nii, et jahe merevesi mu jalgu paitab. Ainult et ma istusin bussis, sall kaelas, kindad käes ja jope seljas ning mõtlesin, et huvitav, millal meri jäätuma hakkab. Maarja ütles:"Kohe näha, et me oleme mõlemad jumala mere haiged. Kohe kui merd näeme, siis ainult vahime." Või vähemalt midagi sellist. Ma vaatasin ja armusin hetkega merre ära. Jälle. Ma ei suuda. Meri on... Meri. 30. juuli 2008 kirjutasin posti pealkirjaga:"Ja kui see ongi kurbu mu hinges, siis on see raev mis ei muutu iial pisaraiks!" Ma tegin sinna listi asjadest, millest ma sõltuvuses olen. Asju oli 17. Merd oli mainitud neli korda. Which is... Rohkem kui midagi teist. (: Ma armastan merd. Tõsiselt jumaldan. Ma tahan suve ainult selle pärast vist, et saaks mere ääres käia paljajalu... Vees... Valus on vaadata oma blog headerit vahepeal isegi. Selline... Igatsus tuleb peale, et... Jah.

Pikk päev oli. Ma tahan puhata ja mul on vaja veel asju teha. Peaksin tegelema ka asjadega, millest täna rohkem teada sain.. Ehk peaksin tegelema ülikoolidega. No mingil määral ikka.

Naljakas on teada asju. Lihtsalt... Naljakas on. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com