teisipäev, 21. detsember 2010

You'll go down in history.

Istun maas, ukse juures. Minu ees on üks katkine seelik, mille kard küljest kukub ja millel küljed vaja uuesti kokku õmmelda. Minust meeter eemal on arvuti, mis küll vaikselt undab, kuid ei põle - lülitasin ekraani välja, et mitte kiusatust tekitada. Kisun välja õmblusmasina, õmblen ääred, proovin, keksin, õmblen otsa, ajan kummi sisse. Saan sõnumi, lülitan sisse arvuti ekraani, kiusatus kiusatuse otsa. Siiski astun eemale ja võtan ette ka teise seeliku, mis kohendamist vajab. Harutan, pilk arvuti poole - blogi leht. Kiusatus.
Siiski õmblesin ära ja tulin alles nüüd blogima, kui kell on juba kolmveerand üksteist.

Ma isegi mitte ei jaksa rääkida kõigest, millest tahaksin, kuigi mainin ära paar olulisemat asja.

Ma sain täna Harry Potteri kinoplakati õnnelikuks omanikuks. Seisavad New Moon'i omaga peaaegu vastastikku, aga voodist näen HP'd paremini. I are da happy.

Ja täna, kui hakkasin Maretile vastu minema, sain telefonikõne. Muidugi oli mulle ka varem selle päeva jooksul helistatud ja need kõned tegid ka mu õnnelikuks, aga siiski. Mulle meeldis, et Volli mulle helistas. Palusin temalt ju ööbimiskohta. Tuleb välja, et nad on Mirjamiga hoopis kuskil ära, mida ma arvasingi, aga siiski. Armas, et ta vaevus mulle helistama ja pakkus, et jätavad mulle võtme, et ma saaks seal olla ja siis ära minna ja võti postkasti jätta. Kuigi mul on juba pühapäeva hommikuks transport, tegi see kõne mu ikka nii õnnelikuks! Te ei kujuta vist hetkel ettegi, kui hea on, kui... Kui tunned keset lampi ja väsitavat päeva, et sul on sõbrad. Sellised sõbrad, kellega muidu igapäevaselt ei suhtle, aga kes siiski on olemas ja on valmis sinu heaks midagi tegema. Lambist muretsevad su pärast keset päeva. Aitäh. (:
Ei pea olema neljateistkümnes veebruar, et tunnustada sõpru. - Ma armastan teid selle eest, et te olemas olete. (:

Mu liigesed valutavad. Naudi laulu ja... Jah. Näeme siis, kui mul on aega, et kaks sõna rohkem kirjutada. Homme on jõulupidu, siis mul küll aega ei ole.

You know Dasher and Dancer and Prancer and Vixen,
Comet and Cupid and Donder and Blitzen.,
But do you recall?
The most famous reindeer of all?

Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose,
And if you ever saw it,
You would even say it glows.
All of the other reindeer
Used to laugh and call him names;
They never let poor Rudolph
Join in any reindeer games.

Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say,
Rudolph with your nose so bright,
Won't you guide my sleigh tonight?

Then how the reindeer loved him
As they shouted out with glee,
Rudolph the Red-Nosed Reindeer,
You'll go down in history.

Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose,
And if you ever saw it,
You would even say it glows.
All of the other reindeer
Used to laugh and call him names;
They never let poor Rudolph
Join in any reindeer games.

Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say,
Rudolph with your nose so bright,
Won't you guide my sleigh tonight?

Then how the reindeer loved him
As they shouted out with glee,
Rudolph the Red-Nosed Reindeer,
You'll go down in history.So shall you.

1 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

HP FTW! :D
Minneee! Ma tahaks ka. :D Ma õmleks selle enda.... Igale poole. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com