laupäev, 11. detsember 2010

In love again. (:




It's Christmas Eve and I'm alone again
I sit right by the tree and contemplate the end of the year
Will next year be different?
I'm gonna wait three-hundred sixty five days.

Presents piled up to the ceiling now
Happiness just can't be bought and boxed up.
Even though I've been good this year
She wont be here, oh no.

Was it something I said?
I take it all back
Could you forgive the way I am?
It took time but now I'm lonely

On this cold Christmas Eve
The mistletoe hangs
Over my head without you here
I'm gonna wait this whole year
'Til next Christmas Eve

I keep on thinking Santa
Is gonna bring you wrapped up
In a perfect little bow

Are you thinking of me?
I bet you're looking lovely
Doing all the things you do

This Christmas Eve
I can't wait 'til
I can't wait 'til next
'Til next Christmas Eve

Nagu võite arvata, ei saanud ma Eesti Krooni matustele... Olen natukene kurb, aga eks ma saan endast üle. Ma vaatan asja sellest küljest, et ega mina ka selle Monikaga sõita ei oleks tahtnud. Meeleheitlikult oleks tahtnud kontserdil olla, aga... Jah. Ma ei taha Monikaga autoga sõita isegi mitte nii, et olen kõrvalistmel. No üldse ei taha! Päris vastik oleks, aga muidu mulle meeldib.

Üleelmises postis tõingi välja ainult selle lume negatiivse poole, sest.. Ma ei tea, olin negatiivne vist. Tegelikult mulle meeldib, kui ilus see kõik on! Nagu... Täpselt nagu jõulukaardilt välja hüpanud täiuslikkus. Mulle meeldib. (:

Proud owner of gray jeans.
Ja mul on ainult üks paar siniseid, mis kohe-kohe katki hakkavad minema. :D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

vot kui sinised katki lähevad.... siis retuusid hello

-Merilyn ütles ...

Mul pole lube tegelt. :D Ma oleks sellest palju kõvemini karjunud. :D
Ps. Green jeans kick ass!

Ma ei taha retuuse kanda... :D Retuusid ei ole püksid, Rebeka. Tead ju küll. :D
Ei, küll ma endale kunagi sinised teksad ka leian, mis on nagu tavalised teksasinised, mitte taevasinised või midagi. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com