esmaspäev, 20. detsember 2010

Invincible.

Kuulan mõttetuid laule Joni repertuaarist ja mul on jumala pohh. Olen otsustanud kirja panna asjad, mis mind häirivad ja asjad, millest lihtsalt tahan rääkida.

Alutaks sellega, et woohoo, Kätul on sünna. (: Palju õnne, musike!
Käisime just Sõpruse Augus joomas täiega ja mingi läbustasime, a see selleks. :D

Norskamine ehk kui see oleks keegi teine, ma lööks jalaga.
Eile enne magamaminekut istusin oma voodis ja lugesin. Tegin inkat ka ja noh. Tegelesin oma asjadega. Järsku kuulsin vaikset norskamist, mida ma veel kunagi oma elu jooksul kuulnud polnud. Ja pean mainima, et olen võrdlemisi kaua ikka juba elanud. Siiski. Istusin ja vaatasin oma väikese valge kassi poole, kes vaikselt norskas, minust veidi eemal teki peal kerra tõmbunult. Ma naeratasin ja viskasin end pikali ja vaatasin teda. Suht lähedalt, ise täiesti liikumatult. Järsku, mitu minutit hiljem, tegi Tipsy silmad lahti ja ehmatas, sest olin vist tema isiklikku ruumi täiega sisse trüginud. Ja ma vihkan tavaliselt sellist asja. Aga ta norskas nii armsalt! Ma ei suutnud. Siis jäi ta uuesti magama mõne aja pärast. Trügisin end jälle kuidagi tema juurde, teda liigutamata. Viskasin pikali ja olin liikumatult, sest et mulle ei meeldi oma kassi häirida, kui ta end mu põlvede lähedale kerra kerib. Ma armastan oma kassi. (:

Jõulud ehk palju tahad, vähe saad.
Leian, et nüüd, viis päeva enne jõule... Neli siiski. Neli päeva enne jõule on noh... Kuidas nüüd öeldagi... Veidi hilja koostada listi, mida ma tahan jõuludeks. Üks neist soovidest on täidetud. Enelin tegi seda täna, kui mulle helistas - sain endale pühapäeva hommikuks transpordi, kui ma ei saa Tallinnasse Volli juurde hetkeks elama. Teine variant langes ära, aga jah... Ma mõistan.
Siiski mainiksin ära top 3 asja, mida ma tahan jõuludeks. (: Esiteks tahaksin ma Metsatölli dressikat. Teiseks tahaks ma endale tasuta kohta Tartu või Tallinna Ülikooli Sotsioloogia teaduskonda. Kolmandaks tahaks ma jõulukaarte. Ma ei ole väga nõudlik inimene, ma leian. Tegelikult ma ju võiks öelda, et ma meeleheitlikult tahaksin maailmarahu ja et mulle meeldiks, kui kõik oleksid rõõmsad. Fakk, seda ei usu keegi. Või noh. Jah, see oleks tore, eks. Aga maailmarahu on sama tõenäoline, kui... No ma ei tea. Mul polegi ühtegi nii ebareaalset näidet, sest mine tea - sead võivad ka lendama hakata. Mine tea, eks. Siiski siiski püsime positiivsed. (:

Jõulud 2 ehk ideekriis kinkide osas ja tahaks pead vastu seina peksta.
"Jõuludel ei ole kõige olulisem kingitus! On oluline, et olete kõik koos ja elu on lill ja toimub massiline ülesöömine." Screw you! Sa väidad mulle rõõmsa näoga, et raha ei ole oluline, et materjaalne väärtus ei olegi mingi väärtus ja et see kõik on lambimast lambim. Mõtle tegelikult selle peale, kui tore on istuda koos perega laua ääres ja sööte rõõmsalt kõik koos üle, kuusk on nurgas, selle all on kingid. Lõpuks otsustate, et teeks lahti. Ja siis te annate kingid, iga üks teeb enda oma lahti, ootusärevus on suur... Sa avad oma paki ja näed, et su vanemad on kuulanud, mida sa aasta läbi rääkinud oled, et mida sul vaja on. Teeb südame soojaks, sest sind kuuldi ja võeti kuulda. Või siis avad oma paki ja leiad sealt midagi, mida sa üldse oodata ei osanud, aga mis sulle väga meeldib. Ilmselgelt on keegi kuskilt kuulnud, et sa midagi vaikselt oled öelnud, mis sulle meeldib ja ongi olemas. Õnnetunne. Või siis avad oma paki ja näed, et seal on tavalised asjad nagu värviraamat, üllatusmuna või põrkepall ja sa oled õnnelik, sest need on asjad, mis sümboliseerivad sind. Ja ikka on tore.
Loe mind matetrjalistlikuks väikeseks/suureks värdjaks, kui tahad. Mina ei näe ainult materjalistlikku poolt. Ma täiega jumaldan kinkide jagamist, et näha inimeste rõõmsaid nägusid ja teeseldud rõõmsameelsust ja entusiasmi mingi asja üle. Ma tunnen feigi ära, aga ma olen ikkagi tänulik, et sa minu pärast teeskled. Aitäh. (:

Ö ehk kell on palju ja ma võiksin vahest normaalsel ajal magama ka minna.
Viimasel ajal jälle kohe kuidagi ei saa, et läheks normaalsel ajal magama ja tõuseks siis puhanuna. Ma ei jaksa kuidagi varem magama minna. Lihtsalt ei jaksa. Ma ei tea, kas tahangi jaksata. Ma vist venitangi meelega võimalikult kaua, käitun päev otsa nagu sombi, vigisen õhtul veidi ja magan end väikese ajaga välja.



Üks sõnum suur ilma kohal käib,
On taevaruum tähesära täis.
Koidu valguses imet ootab maa
Uus algus see, laps peab sündima.
Siis tuuleiil üle seitsme vee,
Üht mõtet viib, saladus veel see.
Peatab ootuses puude sahinas ,
Hetk jäänud veel - laps peab sündima.

Kõik hirm las kaob, käes on algus uus.
Kus kõigi jaoks leidub armastus.
Kaua ootas maa, imet tõotab suurt.
Hommik on taas - laps peab sündima.

On uskumatu, et üks laps suudab nõnda palju.
Ometi on see tõsi, nii muudab ta pisarad naeruks,
Valu armastuseks ja pimeduse valguseks
Ja kogu maailm ootab selle lapse tulekut.

Kõik hirm las kaob, käes on algus uus.
Kus kõigi jaoks leidub armastus.
Kaua ootas maa, imet tõotab suurt.
Hommik on taas - laps on sündinud.

Hommik on taas, laps on sündinud.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com