neljapäev, 12. märts 2009

Bring back!

Oh, bring back my Sophie to me! To me! :D
My Sophie is over the ocean! My Sophie is over the sea! My Sophie is over the ocean! Oh bring back my Sophie to me! :D
Maarja. Ma tegin listi, mida ma Taanist saada tahan:
1. Vähemalt ühte blogiposti.
2. Palju ilusaid pilte.
3. Palju pilte kuumade meestega.
4. Sind. :D
Ma loodan, et ma liiga nõudlik pole. :D
Vähemalt on homme klassihommik. xD See ajab mind kohutavalt naerma! :D
Ps. Mis teema teil on reisimisega? Ah?
Rebeka on Soomes, Maarja läheb Taani, Liisu Rootsi, Liilian ja Enelin lähevad homme Soome, issi otsustas Poola sõita, Kaila läheb Opile. No mis reisimine see siin toimub, ah? AH?

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

soome ruuulz naine :D istun siin mõnusalt hommikul netis, kui te koolis oma " klassihommikut " teete. irwwirwirwww oot ma kahvile ja pullale nüüüd :D

-Merilyn ütles ...

Oli küll klassihommik! :D
Karta on, et sul on parem, kui mul!

*jelaous much*

Maarja ütles ...

2 ja 4 täidetud :D:D

-Merilyn ütles ...

Aga ülejäänud? Mine tagasi ja täida need ka! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com