kolmapäev, 4. märts 2009

Did I disappoint you?

Hope not. Only myself.
Ja mõtleme nüüd sellele lausele. Mis teeb sind vihaseks?
Mind teeb vihaseks... Egoism. Ma ei salli seda ausalt ka. Ma ei salli, kui seltskonnas inimene arvab, et ainult temal on õigus rääkida. Ma ei salli seda tegelt ka kui ei ole seltskondagi ja inimene arvab ikka, et tema kontrollib vestlust.
Ma hetkel ei oska öelda, mis mind veel vihaseks teeb. /: Ma tean, et naerma ajavad mind asjad nagu lettucegirl555 ja soccerplayer. :D

5 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

ma vihkan sama asja mis Sina..
ja muidugi naeran sama asja peale mis Sina :D

Kaili ütles ...

ühtekad rsk :D
aga, peale egoismi(nu kuna ise olen ka suht ego vahepeal, siis seega järeldus-vihkan vahepeal ka ennast) vihkan ma nt lumpy porridge't, seda et mu jalad valutavad nendest saabastest, et aega on pidevalt vähe, talendijahi saatejuhti, haigusi, kui mu vend lollitab just siis kui ma seda ei taha, vorsti kus on need suured valged tükid, veelkord haigusi, et ma oma aega ei oska mõistlikult ära kasutada(nt praegu, ma peaks vene keelt õppima)..
on sul veel palju aega ? :D

-Merilyn ütles ...

Oleme ühtkead, Anni. :D
Ma arvan Kaili, et sa vihkad päris ühte asja. :D

רבקה ütles ...

lettuce are best :D

-Merilyn ütles ...

Lettuce are best jees. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com