reede, 20. märts 2009

We're in this togehter!

Jälle. Ma teadsin seda laulu. Ometi. Kuulasin seda täna praegu. Ja armusin. Laulu muidugi. Oeh, ma olen haiglane.
Päris kriipi on, kui terve Foo Fighters mind nagu rämedalt jälgib siin vasakul. Dave'il on veel selline... Imelik ilme.
Sophie! You're back! Ma teadsin seda juba eile. Aga enne ei olnud midagi öelda. Ma tahtsin sulle ka video teha. Aga ma ei saanud, sest ma avastasin, et meie naljad ja asjad ei ole nagu piltidel. Nad on lihtsalt. Olemas. Muidugi oleks võinud panna Jussikese pildi, aga noh.

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

indeed :D meil on nii palju nalju, et need ei mahuks ära. kui pikk ma olelgi? kilomeeter on igatahes täis.
jussike jee :D

-Merilyn ütles ...

Ma arvan, et me saaks filmi. :D Oot... Ma arvan jah, et palju. Pikk tähendab. :D
Jee. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com