laupäev, 28. märts 2009

I'm loving Angels instead.

Jänku tiksub. (L)
Tegin täna midagi, mida ei oleks minust mitte keegi mitte kunagi oodanud. Vaatasin Sõrmuste isandat. No... Vabandust... Saast. Mulle ei meeldi. Vahet pole, et ma lõpunigi ei vaadanud. Ma ei leia mingit põhjust seda vaadata. Vabandan inimeste ees, kellele see meeldib.
But she wouldn't listen!
Margretiga tahaks kohutavalt rääkida praegu. Nii kohutavalt lihtsalt. Sellised jutud vaja rääkida. Pole ammu tundnud sellist vajadust. Ja eile õhtust saadik. Ma arvan, et ta on Tallinnas vms. Darn! Millal ma saan?
Ja siin kohal tahaksi tänada Margreti hea mõtte eest ja Marget ja Alanit nende entusiasmi eest. Loodan, et kõik läheb nii, nagu ma tahan, et läheb. Või siis natukene paremini. (:
I like where we are, when we drive in your car.
Unustasin ennast Kella vaatama. Justnimelt Kella, mitte kella. Vaid Kella. Jänku tiksub! (L)
How cute is that?
Edit. (:

Kui ma enne meie filme sildistasin eksju, siis mulle sattus kätte HP viies osa. Fööniksi ordu. Ja mida ma näen. Harry Potter, kellel peaks olema oma ema rohelised silmad on siniste silmadega. Ja Ronald Weasley, kelle silmavärvi ma raamatust ei mäleta, oli täpselt selliste roheliste silmadega nagu Harryl raamatus peaksid olema. Ma niigi särasin, sest et mulle meeldib see film eksju ja siis kui ma seda avastasin, siis ma särasin ja naersin korraga.
Ma ei mäleta täpselt millal tänase päeva jooksul, kui ma juba kodus olin. Ma avastasin, et mul on mingi teema fictional character'itega, kelle perekonnanimi on Black. Sirius ja Jacob on valusad lemmikud.

You're not supposed to get it, you know. It's just something that is wrong with my brain. BlackBrainDamage it's called.
And I still feel the need to talk to Margret. It's very important and also something that I don't want to talk about, 'cause I would surely jinx it or something. Just. I hope everything turns out better than I'm imagining it already. And it's so far away!
That's funny as hell. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com