kolmapäev, 18. märts 2009

Põllumeeees!

On Tipsy. Ausalt. Me panime emmega talle kassimuru kasvama ja tüüp käib seda valvamas. Mitte söömas, vaid valvamas. Loobiks muldagi. Ei. Tema valvab. Ja siis kui me tema muru näppima läheb, siis teeb näo nagu kohe hüppaks ja rebiks pooleks su! Jumala haige tüüp. *Eyeroll*
Ja ma mõtlesin. Ma vaatan, et märts on kuidagi väga... Igaäevase postiga möödunud. Ma ei tea. Kas ma olen imelik? Selles suhtes, et mul pole midagi öelda, aga ma tunnen, et ma tahan kirjutada. Jah. Mul on tähelepanuvajadus. Ja ma olen nii edev, et postitaks iga päev ja loodaks iga päev, et keegi loeb ja kedagi kotib. Jah. Mul on suur ego.
Täna lükkasin oma väikest venda/õde. Emme väitis, et me peame ilmtingimata jalutama vanaema juurde ja sellise kena ilmaga me ei saa ometi autoga sõita. Tita tahab ka jalutada. Ma siis lükkasin teda. Mingi kaks sammu. Ja Maret lükkas pärast.
Ps. Mulle meeldivad Indra ja Ingeri. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com