esmaspäev, 30. märts 2009

Võibolla ta ei ole ammu saanud. Võlukepikesega... Ö

Me Rebeka oleme päris normaalsed. :D Sellised ikka, kes terve füsa tunni vaatavad Twilighti pilte ja arutavad kumb on kuumem, kas Ed või Jake. :D Jake on kuumem. Sa, fakk, ei vaidle. :D Jake is hot, Ed is cool.
Liisile ja Rebekale:
Hot or not?


Not! :D
Rebeka. Kas sa tead, kuidas Edward Cullenit tease'da? :D Ei tea! :D Ega ma ei ütle kaa. :D
Ja praegu teen ma oma triumfikaare refekat niiet ära sega mind oma Twilightiga. :D
NM is rlz. :D

Edit. (:

Saate aru. Ma üldse ei viitsi seda refekat teha. Ma veetsin mingi 15 minutit umbes reidis praegu, et ei peaks ainult kirjutama! No mida fakki? Mida? Täiestiöämn. Jah.
Ma tahaks suve nii kohutavalt. Nii kohutavalt tahaks, et see suvi tuleks selline nagu ma tahan. Kuigi... Ega sellel teisel variandil ka väga viga pole, aga ma tahan ikka esimest varianti.Kes meist ei tahaks seda, mida me ihkame?

7 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

nonii, ja mis variandid on?
et tuled mulle rattaga väätsale külla ja siis järgmine päev tuled ka, ja siis ma tulen paide, ja siis sa tuled jälle väätsale jah ?
:D:D:D

-Merilyn ütles ...

:D Peaaegu, Kaila. :D Peaaegu. :D
Aga ega ma üksi tuleks. :D

רבקה ütles ...

EDWARD IS HOTTTTTTTTTT AND JAKE IS TOO BUT NOT THAT MUCHHHHHHHHH
edward rlz jake on nsm cutie pie ... mm ta on nii chokooooo ju

-Merilyn ütles ...

Jacob on igaljuhul kuumem, kui Eddy. :D In many ways! Ja Jake'l on numpsimad muskild. (L)

Kaili ütles ...

ohh teid küll :D

Liiiiiiisu ütles ...

HOT :D:D
:D:D:D:D nii nunnu on kõik :):):):):):):):):)

-Merilyn ütles ...

Oi, me jätkame veel kaua. :D Kiusu pärast kasvõi. (6) :D

Kõik ei ole hot, Liisu. :D Aga jah. Kõik on nunnu. :D Eriti Taylor.

 

Blog Template by BloggerCandy.com