pühapäev, 22. märts 2009

She's amazing!

Teate? Varsti teate. See JB pilt, mis mul eelmises postis on? JB all ma mõtlen seekord Juice Box'i, mitte Jacob Blacki ega Jonas Brothersit [Hevi, kas sa ei leia, Sophie] Nii... Mm... Mida ma nüüd rääkisingi ahjaa. Enne mul oli jumala kaua arvuti taustakas Sweeney silmad lõkkes vaata. A nüüd on see pilt. Täna, kui ma arvuti tööle panin. Ma naersin.

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ma mõtsin küll esimese asjana hoopis Jz Belle´t või midagi siukest.
AAA JACOB BLACKK(l)(l)
TWILIGHTTTT (l)

-Merilyn ütles ...

:D Ma ei tea isegi, mis asi see JZ Belle on. :D Ok. Tegelt tean. :D
Ma järeldan sellest, et sa oled Team Jacob?

Anonüümne ütles ...

Ma olen ka. :D Noh. Mõnes mõttes. :D

Maarja ütles ...

oot, kumb sul taustaks on, kas JB või see park elsewhere? :D
eniveis Jonas Brotheeeeeers! heavyyyyy!

-Merilyn ütles ...

Ma ei ole Team Jacob. Ma olen Team Switzerland. :D
Juice Box, Maarja. Juice Box. :D Jonas Brothersi paneks küll endale taustaks. :D Ma igatsen su hevinägu, kui sa JB'd teed. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com