reede, 13. märts 2009

Until then, my friend.

Jah. Olen geenius. Kes muu ikka suudaks kõigepealt raske teleka praktiliselt oma koha pealt ära tõsta ja siis avastada, et ehk tuleb juhe hoopis digiboksile järgi toppida? Kes ikka oleks nii andekas, et ootaks kuni videomakk tööle hakkab ja siis avastab, et juhe pole seinas? Kes ikka on nii andekas, et peaaegu juba alla andes avastab juhtme, mida vaja läks ja siis suudab need ikkagi kuidagi ebamugavalt ühendada ja siis lahtiühendada ja uuesti ühendada? Kes ikka on nii andekas, et seda kõike teha suudab? Eks ikka mina. :D A vähemalt me saame nüüd filme vaadat. Jesh!
Klassihommik oli vinge. Ma teen varsti vb sinna ka posti. :D Ma arvan, et ma ei suuda, aga ikkagi. :D I'll do my best.
Rebeka. Inka ilma sinuta... Igav. Noh ei saaks just öelda igav, aga... IGAV!
Vähemalt on nädal aega vedelemist. :D

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

letucegirl is absent yes :D
howww sad. :D
aga külll ma tagasi tulen ;D

-Merilyn ütles ...

:D Ma peaaegu nutsin, et letucegöörli pold. :D

Maarja ütles ...

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
brendon uriiniteraapiaga :D:D:D:D
krambid :D

-Merilyn ütles ...

Usun. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com