neljapäev, 26. märts 2009

Did you forget?

About me?
Kusjuures. Demi Lovato on isegi päris hea laulja. Aga ma ei julge enam laule tõmmata. :D Muidu tõmbaks. Japs...
Darn, see on hea laul.
Kui mul...
Aa. Twilighti lugenud inimesed. Teie argumendid, kas Edward on viisakas, või ei ole.
Aitäh. (:
ö
Unustasin pildi. (:

10 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

miks ei ole siis??:D

Kaili ütles ...

on ju :D
ta mingi vanamoeline pisut ja siis ta on viisakas ka :D

רבקה ütles ...

ma ei tea, kas viisakas aga ta on nagu DAMNNNN HOTTTTTT.

Anonüümne ütles ...

Ikka sa jamad sellega? :D

-Merilyn ütles ...

Nii lühikese ajaga kolm kommentaari. ö
Ma arvan, et jah. Kohati on ta viisakas. On hetki. Meil kõigil. Aga... Ma olen kuulnud üldistusi. "Edward on koguaeg nii viisakas." No mida fakki? Filmis vaadake seal rohelises kasvuhoones (?) ta lihtsalt... Ma ei tea. Sõimab Bella läbi, sest ta komistab! No mida fakki!

רבקה ütles ...

MH. Ta pidi olema ebaviisakas, sest mõtle ise, ta tahtis teda ära süüüüüa juu! aga ta ei suutnud ju üldse vastupanna. ja ta arvas, et nad ei tohiks üldse suhelda, et edward toob probleeme talle. Ära ütle ta pihta pahasti. TA ON HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIEEE.
myyyaaaa chocooolaaadaaa tahaks ta ära süüüüüüa . :D

-Merilyn ütles ...

Ma ei ütlegi. Lihtsalt. See tekkis ühes foorumis, kus inimesed väitsid, et Edward on koguaeg nii viisakas! Õu nõu! Let's die! Screw you! Ärme üldista. We all have moments.

Anonüümne ütles ...

Inimesed ütlesid? Siis ära mind arvesta, ma ei ole inimene ju. :D Ja me ei öelnud üldse, et ta on koguaeg, lihtsalt enamuse ajast on.

-Merilyn ütles ...

Ma rääkisin teistest.

Anonüümne ütles ...

Kellest teistest?

 

Blog Template by BloggerCandy.com