pühapäev, 1. märts 2009

Ma arvan, et te valetasite enne...

Kui ma olen hea inimene, miks siis nii juhtub? Vb on mu emme halb inimene? Ei ole ju. Nii palju halba pole ta kellegile kindlasti mitte teinud, nagu temal on juhtunud.
Ja kallis. Ma tean, et Sina ka seda kunagi ei loe. Asi ei ole selles, et ma ei ütleks Sulle, et Sa seda ei loeks. Ei. Asi on selles et Sa ei oska lugeda. Ei hakka kunagi oskamagi. Asi on selles, et me teame... Me arvame... Sa ei ole tavaliselt nii kaua ära. Me teame, et Sa oled varem ära käinud, aga me teame ka, et Sa ei ole nii kaua ära... Ma juba igatsen Sind. Igatsen palju, kallis.
Armastan...

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

???
kutsu on kadunud ?

-Merilyn ütles ...

Mm... Ei ütleks just kadunud.

-Merilyn ütles ...

Mhmh.

 

Blog Template by BloggerCandy.com