neljapäev, 19. märts 2009

Somebody help me?

Or don't. I'm good on my own. I am. Honestly. (:
Hah. :D Teate, mis me Maretiga tegime? Eile õhtul. Tegime kapi täiesti tühjaks, tõstsime arvuti Mareti laua peale ja täna hommikul tõstsime toa ümber. :D Jumala lambid tüübid oleme. :D Aga mulle meeldib. Kuidagi... Hea vaheldus on. :D
Jah. Ma olen täiesti mõtetu blogija. :D Mis siis, et iga teine... Vist iga blogija isegi seda kunagi öelnud on. :D A tegelt ma ei mõtle seda. Kui teie arvate, et ma olen mõtetu, siis te ju ei loeks? :D Just. Ei loeks.
Keegi inka raamatut ka lugenud on?

4 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

inka raaamat alles mingi ülejärgmiseks nädalaks ju :D või ei vä :O 1 päev enne tuleb lugema hakata :) minu loogika

Kaili ütles ...

ma pole veel lugenud :D
ma ei viitsi. ta võiks töö selle twilighti raamatute peale teha. neid ma loen :)

-Merilyn ütles ...

Ma tean jah, Anni, et need on nädal peale seda vaheaega, aga nsm mõtlesin.
Jah, Kaila. Võiks olla Twilighti kohta. :D Oleks palju põnevam. :D

Maarja ütles ...

ma lugesin täna läbi :D ühe päevaga :D ps. ma nüüd mingi su viimase nädala blogidele vastuseid kirjutanud, loe vanu :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com