laupäev, 21. märts 2009

Santa!

Meie Maretiga oleme normaalsed. Kui me kõndisime Alemposesse, laulsime vaikselt omaette Anyone else but you'd. Läksime sealt ära Maxima kaudu koju ja terve tee rääkisime Twilighti paroodiad. Oleme normaalsed jah. Khm-khm.
Should have known this.

7 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Should known what?

-Merilyn ütles ...

Laulusõnad.

Anonüümne ütles ...

Hah. Ma oleksin pidanud seda teadma. Sa topid viimasel ajal igale poole laulusõnu.

-Merilyn ütles ...

Ma topin neid igale poole koguaeg. Mitte ainult viimasel ajal.

Anonüümne ütles ...

Mulle tundub küll, et viimasel ajal just. :D Aga noh, ma ei tea ju midagi. :D

-Merilyn ütles ...

Ma ei tea. /: Mulle on alati lalusõnu meeldinud igale poole toppida.

Anonüümne ütles ...

Ook. :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com