neljapäev, 28. mai 2009

But you don't know what you got 'til it's gone

Tänane oli päris tore. Ma tahaks seda kommenteerida. Mulle meeldib see lõhn. Ma ei tahaks ise, aga mulle rämedalt meeldib see lõhn, mis tuleb. See on nagu natuke see, et mulle meeldib olla inimeste juures, kui nad on purjus. Ma ei tea miks. Ma ise ei tahaks täis olla, aga mulle meeldib nende juures olla.

Nevermind.

Ma ei taha enam mitte päevagi kooli minna.

Koolist rääkides. VÄRDJAS! Nii. Selle sain nüüd öeldud. Põhjendaks ka seda veidi? Ise oled süüdi! Ära hakka ajama teistele sellist paska. Sa teadsid terve aasta vältel, mis juhtuda võib! SA TEADSID! Ja sa ei teinud mitte midagi. Selle peale ütleks, et... HAKKA NUTMA!

Ükskord Rebekaga Msn'is:

Oh the surprise, right?

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com