pühapäev, 31. mai 2009

Viina viiskümmend vaati!

Mu blogil oli reedel sünnipäev. Ja ma ei tuld. Ma oleks tulnud eile siis vähemalt! Ei. Ma olen jobu. Esimene aasta on ikka päris tähtis tegelt ju. Ei?

Peaks mainima, et eilne oli väga väsitav. Ja et mul on ikka veel need jobud reaktsioonid. Screw.

Täna ma avastasin, et ma juba peaaegu oskan punast riisi teha. Ja samal ajal ma avastasin, et ma ei oska piisavalt soola panna mitte ühelegi toidule. Andekas olen, mis seal ikka.

Ma tahaks küsida, kuidas asjad on, aga ma ei saa, sest et ma ei ole kindel, kas ma võin teiste juuresolekul küsida.

Ma vihkan neid jobusid seal dollspeisi lehel. Miks nad ei lisa uusi dp'sid? MÕNED MEIST ON SÕLTUVUSES! A ei. Ma ei lähe närvi.


Which reminds me... I have to clean. /:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com