esmaspäev, 25. mai 2009

I'm freaking out!

Räägin teile veidi oma lahedast emast. :D Eile ma näitasin talle siis seda ajaloo tööd. [Enamlased haarasid VSDTP juhtimise enda kätte. Et siis. Nii. Jah. Siga võrdub kägu.// Osteti maad päriseks ja Jacob Black on parem, kui Edward Cullen.] Ja siis mu ema arvas, et Ants on loll. Rääkis isale ka. Isa arvas ka, et Ants on loll. A siis küsis, et kes mu õpetaja on. "Ants Hiiemaa." "Ah ta ongi selline." Ja siis ma mõtlesin, aga kui Paide linna kõige tähtsam mees meie töid läbi ei loe, kas ta neid asju loeb läbi, millele ta enda allkirja alla paneb?
Pärast vaatasime ema-isaga seda... Eesti laulu valimist. Muide. Olin Eesti muld ja Eesti süda poolt. A noh. Mis seal ikka. Kui näitas laule ja näitas seda tüüpi, kes Koitu laulis, siis ema hakkas ta kulme kommenteerima. :D Ja siis kui pärast laulis seda laulu uuesti, kommenteeris veel. Näitas rahvast ka, eksju. Üks tädi nuttis. Ma ütlesin mingi "Tädi, ära nuta." vms. Ja siis ema ütles. "Mina ka ei tahtnud, et see laul võidaks, a ma ei nuta." :D
Peale spordipäeva on ehk midagi rohkemat öelda. :D

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Mul ei olnudki lemmiklaulu seal. :DAga mulle meeldis, et Koit võitis, sest mu isa laulis seal taga. :D
Sa ei tundnud nagunii ära teda. :D

-Merilyn ütles ...

Ma eriti ei vaadanudki. :D

Anonüümne ütles ...

Ok. :D Ma vaatasin ühe laulu ainult. :D

-Merilyn ütles ...

Mm. Ma vaatasin aint lõppu veitsa.

 

Blog Template by BloggerCandy.com