pühapäev, 17. mai 2009

Hate is a strong word,

But I really really really don't like you!

Eile käisin lillelaadal. Käisin mööda ühest hekimüügi kohast. Keda ma seal ei näinud? Rebekat. :D Ise pidid omale heki ostma. :D Never mind. Selle eest nägin Liisi.

Ja nägin nii nunnusid parte, et ise ka ei usu. :D Täiega armusin ära. Peale seda rääkisin koguaeg mingi umbes sellist juttu: "Ostame siis need kümme kapsataime siit ja siis kaks parti." "Ma arvan, et me võiks kaks parti ka osta." :D Mingi igale poole toppisin oma pardid. :D Ühekorra isa ostis mingeid kapstaimi ja ma küsisin:"Issi, kas sa mulle seitsekend krooni annad?" tüüp hakkaski raha otsima. Ema karjus:"Ära anna! Ta läheb ostab pardi!" :D That was funny as hell. :D
Lasime oma lambakarja ka eile esimest korda õue. :D Täiesti võimatud tüübid. Keegi nagu ei tahtnud eriti minna. Ja tited. Seisavad keset vahekäiku ja kisavad. Et liiguks siis edasi või tagasi. Ei. Seisavad keset vahekäiku ja karjuvad. Jeez! A väga positiivne on see, et Leah muutub julgemaks. Bells ja Ed on niigi julged juba. Jacob on ka enam-vähem, a Alice on täielik sooda. Ma ei saa tast aru. Kui nad juba õues olid siis ühekorra Bella tuli mu juurde. Siis näppisin teda veidi, läks minema. Siis pärast istusin puu peal ja kutsusin jälle teda. Tuli mulle suht lähedale, siis vaatas teiste lammaste poole. Ta ema seisis poole tee peal varjualla ja vaatas titele otsa. Bella vaatas teda, vaatas mind ja jooksis ära. Mingi nagu "Mu emme ei luband mul suga mängida. Tšau!" :D Pärast katsusin veidi Leahit ka. Ta on päris numps. (:

Kõik on nii valus. Miks? How the hell should I know!

Retsensiooni peaks ära tegema. /:



Edit. (:

Pole just parim pilt a pekki küll, ta on kena!
Ma olen nii õnnelik, et Norra võitis. Neil oli tõesti hea laul. (:

Lauludest rääkides ma ei imesta, kui mu naabrid mu värsti ära tapavad, sest enne koristasin ja Trace'ist tuli PussycatDolls - Jai Ho! Ja ma panin teleka mingin suht põhja. (A) Ja enne seda vaatasin Eurovisiooni kordust ja Fairytale'i ajal panin ka ikka suht kõvaks heli.

Eurovisioonist rääkides. Kes need kaks jobu seal taga seletasid koguaeg? Mul pea valutas nende täiesti mõtetust ja jobust ja teemavälisest jutust! Ma tean, et üks oli Marko Reikop, aga kes see teine oli? Vastikud värdjad sellised! Ma ei saanud punktide andmist korralikult vaadata, sest nemad rääkisid, et kui üks neist kuskil käis, nägi ta igast lahedaid asju. Umbes selline jutt:
"Tere tulemast vaatama Eurovisiooni!"
"Tere-tere. Kuidas sul läheb?"
"Kuule täitsa hästi. Sul?"
"No iseenesest läheb päris hästi, aga kõht veidikene valutab."
"Oi. Mis sa õhtusöögiks sõid?"
"Praekardulaid. Vist olid liiga vürtsised."
"Kuule võib küll nii olla jah. Ükskord kui ma käisin Hispaanias, siis ma nägin ühte täiega kenat tüdrukut ja tal oli kena kleit seljas ja siis ma sõin pipart ja mul hakkas ka kõht valutama."
Oi nuuks. KEDAGI EI KOTI! Ja siis see oli veel kõige hullem "Kui Laura rääkima tuleb, siis laseme tal rääkida. Ärme räägi vahele. Las Laura demonstreerib meile oma suurepärast Inglise keelt." Ja nad SELETASID!!!!!!!!!!!!!!

As a matter of fact, yes, I was pretty pissed off!

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

PMST NAGU! :d ma käisin lillekal :D
a mu em ostis heki ära varem ja ma käisin oleviga, niiiietttt SA OLEKS PIDAND MIND NÄGEMA.
ma nägin kailat:d
norra vää.. ma lootsin natuke rohkemat, kui norra. anoh, palju õnne. poiss on armas :D

-Merilyn ütles ...

A sind pold hekkide juures. :D Vb me käisime erinevatel aegadel siis. :D Oli lahe Kailat vaadata? :D

Mulle meeldis Norra lugu täiega. :D Poiss on jah ikka rämedalt armas. Sai ka 13 märts muide 23 täpselt nagu su silmarõõm Robert. :D

Maarja ütles ...

emm, see teine oli mingi laulutüüp, mai mäleta ta nime enam. a pmst nagu :D Alexandri võtaks küll jep :D ma läksin nii äki täis eile, kui ta võitis ja siis uuesti laulis, mul nii, et tvai, hüppa nüüd telekast välja, ma võtan su endale :D ta on RÄ-ME-DALT KENAAAAAAAAAAAAA! mai saa. ta on kena. kena. kena. ilus. kuum. väga kuum. hottttttt :D oki, ma üritan nüüd maha rahuneda :D

Liiiiiiisu ütles ...

"Ära anna! Ta läheb ostab pardi!"
:D:D
Plain white t's :D
see mees on olav ... ma ie mäleta mingi oli :D
aga jah natuke on kena norra mees aga mu meelest liiga venelase nägu see ei meeldi mulle :/ a laul on normaalne ja eesti on ka lahe :D:D

-Merilyn ütles ...

Soph: Jumala värdjas tüüp igaljuhul. Oli tal vaja seletada! A jah. Alexander on kena. Eriti kui ta naeratab. Ma sulasin nii umbes sada korda. :D

Liis: Mis sa naerad? :D Ma tegelt poleks ost parti. :D Plain White T's on teema? :D Ma arvan, et ta on venelase nägu, sest ta ongi tegelt. A viiesena tõmbles ennast Norra ja nüüd on tal Norra kodakondsus ja teema. Nii palju oli kasu nende kahe jobu mulast, et seda ma tean. :D Eesti on jah päris lahe. Kuues koht ei ole halb ju? :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com