teisipäev, 5. mai 2009

Hey, I can't stop my feet!

Pekki küll, seda laulu armastan ma ikka. Muide. Lauludest rääkides... See issues viskab juba koppa. Kuigi ma nõustun selle refrääni sõnadega ikka. Mitte küll päris selles mõttes, nagu seal on, a põhimõtteliselt. (:

Sirvisin siin oma blogi ja mis ma leidsin? Ma ei olegi seda kuuma pilti pand siia. Ö Mis mul viga on? Jup-jup. Olen vigane. Peaks selle laulu ümber tegema (issues). Me and my brain, we got issues. :D 'Cause we really do. :D Mul selline pilt ka, aga ma ei leia seda üles. Eks üritage ise 927 väikese pildi seest seda õiget leida! Never mind.
Kõige numpsim pilt Taylor Lautnerist üldse!Ja kõige koledam Roberti pilt, mida ma siiamaani näinud olen. Ta näeb välja nagu mingi...Jon Lajoie pedofiili habemega! Mida pekki nagu? Plain Ugliness!
Bye. (:

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

rob is pretty . :P no matter what the others say

-Merilyn ütles ...

Rob aint pretty in that picture! Padophilebeard!

Maarja ütles ...

jon lajoie oma jubeda habemega on ka ilusam kui edward seal noh :D:D mega kole, ta üldse nii kole :D:D:D (ärge mind ära tapke)

-Merilyn ütles ...

Ei tapa. :D Pedofiilihabe on jah kenam, kui Robert selle pildi peal. :D Pekki küll, see on kole pilt. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com