laupäev, 23. mai 2009

Do you know what bugs me?


Kassahitt:"Muusikatööstus on ikka päris hull. Nagu mu soeng praegu." :D
Funny as hell. Or heaven. You choose. :D

Üks kuum mees teile siia:
Hot as hell. (H)

Ok. Ma olen vait. :D

Päris olengi ju. Jeez. Shoksi ei taha keegi mulle tuua? Räme shoksi isu on...



Edit. (:

Ma siin mõtlesin ja for all of you non-belivers postitan lõppu video. (:

Ma tahtsin midagi veel tegelt rääkida. Aga ma enam ei tea mida... Aa. Mõtlesin, et valmistan Rebekale pettumuse ja ütlen, et ootan kuuendat filmi rohkem kui New Mooni. Mis on täiesti tõsi muide. Ma vaatasin treilereid ja läksin hulluks.

Youtube'st rääkides... Mm... Kassahitt elab hoopis Reporteri kodulehel. Mine pekki, ta on ikka niiiiii naljakas! Ma naeran ennast pooleks. Eriti see video, kus ta kodus trenni teeb. See löö, hoia ja lase harjutus. :D Maret ei saanud hingata selle ajal. :D See ei old naljakas, et Maret hingata ei saand, a video oli nii naljakas, et ma ka ei saanud hingata peaaegu. Ja kuidas homod poes käivad oli ka päris jõhker. :D Ma ei tea, kust ta võtab selliseid asju. Ahjaa. See video fännidele... Ütleks, et naerukrambid. :D

Nüüd tuli meelde, et tahtsin teiega jagada oma rõõmu tänase suurepärase ilma üle!
Ma armastan vihma!


4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

janes, janes !
oot, Merka , kes on Rain ? :D

-Merilyn ütles ...

:D Autost välja, rusikaga vastu pead! :D
Ma arvasingi, et keegi loeb sellest välja Rain, mitte rain. :D Rain on mu ilmaarmastus. :D

Kaili ütles ...

jajajaaa, see on nagu ridade vahele peidetud saladus :D
räägi nüüd, et sa armastad vihma :D:D

aga, kuna sa olid nii tubli saad taskurätiku paki.

-Merilyn ütles ...

:D Midaiganes Kaili. :D Tegelt ma saadan selle Postsecretsisse. :D Eks anna mulle siis! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com