pühapäev, 3. mai 2009

Ma tahan olla õnnelik või üldse mitte olla!

Tahtsin tänada kõiki, kes tulid Kaila poole. Pekki, that was fun! Siiani leian, et on naljakas, et me nii vabalt rääkisime sellistest asjadest. Mitte halvas mõttes. Lihtsalt... Ma ei oska seletada seda. Kuidagi vabastav tunne oli a see oli nii lamp ja samas nii hea ja mida nagu? Lisaks siia siis ühe pildi:
Vot. (: Sellel ajal, kui seda pilti otsisin, leidsin ühe teise:
Ma tean, et teile käib pinda, aga te peate tunnistama, et me pidasime ennast võrdlemisi hästi üleval reedel. Jah, pidasime küll. (:

Maarja. Vaatasid, kaua me sõitsime? 00.00 olime Paides, sest 00.05 olin ma toas. (:

Sain oma Alendriplaadid tagasi ja mine, kuidas ma kaifin praegu. Nostalgia.

Selle kuu lõpupoole saab mu blogi aastaseks ja selle puhul panin esimese template'i, mis mul üldse oli. (: Nostalgia ajee.


Loen veidi BD'd.

Liis, ma sain Rentslimiljonäri läbi. Tahad, ma toon sulle?
Poor Jacob. ):

6 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

jippikajeee :D

Maarja ütles ...

mai mäleta enam :D aga vist oli mingi 40 minti.

-Merilyn ütles ...

Ok. :D Mis jippikajee?

Mm... Ei olegi kõige hullem arvestades olusid. :D

Kaili ütles ...

ma ei tea, lampi :D

Liiiiiiisu ütles ...

kuule tahan jah :D:D

-Merilyn ütles ...

:D Ok, Kaila. :D

Said. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com