pühapäev, 24. mai 2009

I wake up every morning wishing I didn't know the answer to that question.

Vahel ma mõtlen, et kas mul on üldse mõtet siia midagi kirjutada. Selles suhtes, et keegi vaata ei kommenteeri. Aga siis ma mõtlen, et ma ka ei kommenteeri igat posti, mida ma loen ju. Niiet I don't give a fuck. Jon Lajoie taught me that. (:

Varsti hakkame Maretiga filmi vaatama. Ja mõni aeg peaks ikkagi ükskord selle Twilighti ka lõpuni vaatama. Ja isegi Junot tahaks näha juba nüüd üle pika aja.

Mingid minutid tagasi oli mul nii palju asju meeles, mida ma tahtsin kõike öelda. Mmm... Kailile: Oi kurja! :D

Aa. Nüüd vaatasin oma laual ringi ja leidsin kaks volditud looma. Üks neist on luik. Ma niiväga tahtsin õppida luike voltima. Eile Youtube abiga origamisin endale ühe. :D Ja siis veidi aja pärast, kui ma olin selle valmis teinud, nägin ühte videot, mis õpetas koera voltima. Haukuvat koera. Ma tahtsin. Väitis, et selle saab viie minutiga valmis. No mul võttis 15 minutit. :D Olen osav, ma tean. :D A vähemalt on mul nüüd koerake, kes haugub. :D





Nii. Saite hakkama? :D

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

varsti tuleb new moon välja, mis sa sellest twgilihtist ikka enam vahid :D

Pänsu ütles ...

"Eile Youtube abiga origamisin endale ühe." Hmmm... Ei tea, millise sõna ma siit valesti lugesin :D

-Merilyn ütles ...

:D Seda küll. :D

Hmm... Ma ei oska arvatagi. :D

Kaili ütles ...

oi kurja ( + see Liisi käeliigutus) :D
sa tegid mu päeva kohe rõõmsamaks.
naljakas oli vaadata, kuidas nad neid voltisid. aa no vaevalt see paberist koer haugub :D:D

-Merilyn ütles ...

Jah. Käeliigutuseta ei saa. :D Mul oli hea meel su päeva rõõmsaks teha. (: Pleasure was all mine. :D A tegelt see paberist koer lihtsalt liigutab. :D Sa pead haukuma. Ja siis karju: "Ära haugu mulle vastu!" :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com