kolmapäev, 20. mai 2009

In your face, suckers!

Kas ma olen ainuke, kellel blogi näkku peksab? Selles suhtes, et ma tulin täna sisse, vaatasin, et Rebeka ja Kaili ja Kätu on midagi kirjutanud. Ja siis ma avastasin, et ma olen ühe posti üldse maha maganud, sest mu armas blogividin seda ei näidanud. Luv ya sooo much!

Kätliniga tuli üks pilt meelde:
Never mind, right?

Muide. Kuidas oli oodata? Raudselt te ei oodanudki. Ma olin ainuke obsessedperson, kes täiega sõi oma küüsi, et ma ei saa blogi kirjutada. Ma nii lootsin, et ma pean kauem vastu ja kohe paar päeva ei postita midagi. Vb siis läheksite närvi? Päris läheksitegi. Mu OBD sai ühe tähenduse veel juurde. Lisaks Obsessive Black Disorder'ile on see veel ka Obsessive Blog Disorder. Jah. Olen imelik, mis seal ikka. Ma üritan endale vabandusi leida, aga tegelt ei tule välja.

See unenägu, millest ma teile osadele täna natukene rääkisin... Algul nägin ma Andreat meie koolis ja ma läksin taga chättima. Ma küsisin, et kus koolis ta siis ikkagi käib ja et mida ta õpib. Nii palju, kui ma tegelt teangi, sain teada. (Y) Umbes seda, et ta käib Saaremaal koolis. Ja ma ei saanud teada mida ta õpib. Pekki küll. Ja siis teine asi. Prantsa klassis ma vahtisin tükk aega seda raamaturiiulit ukse kõrval. Seal olid neli Twilight Saga eestikeelset raamatut. A ma algul ei näind neid. Ja siis Raina läks sinna midagi tõmblema ja siis ma nägin ka neid raamatuid ja läksin hull äksi täis. Mingi jooksin sinna vaatama, et kuidas nad siis Videvikus tõlkisid selle Stupid shiny Volvo owneri. Ja ma vaatasin raamatu tagakaant. Seal oli see:"About three things I was absolutely certain..." Ma võiks kirjutada lõpuni, a kedagi eriti ei koti. Noh igaljuhul oli see eestikeelne ja siis ma lugesin selle läbi. See on tegelt ka raamatu taga. Ma olen näinud. A noh. Raina oli vahepeal minema läinud ja siis ma hakkasin otsima Volvo kohta ja siis ma olin peaaegu seal ja siis Raina tuli ja kiskus mu sealt ära. Mingi, et me peame kähku alla minema, mingid võistlused hakkavad. Ja ma panin raamatu riiulisse ja ei saanudki teada. Pekki küll noh! Ja siis hakkas Olev Rebekat sõimama mu unenäos. (Y)

Mu selg valutab. Keegi ei taha seda endale?

Igakord, kui ma seda laulu kuulan, ma mõtlen, et see kuidagi nii sobib mulle. Ma ei tea ka noh. Vb te ei saa aru, a ma tegelt tunnen ka nii. /:

I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared

After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here

So if you're asking me
I want you to know

When my time comes
Forget the wrong that I've done
Help me leave behind some
Reasons to be missed
And don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest
Leave out all the rest

Don't be afraid
I've taking my beating
I've shared what I mean
I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you

So if you're asking me
I want you to know

When my time comes
Forget the wrong that I’ve done
Help me leave behind some
Reasons to be missed
Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well
Pretending
Someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

When my time comes
Forget the wrong that I’ve done
Help me leave behind some
Reasons to be missed
Don't resent me
And when you're feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting
All the hurt inside
You've learned to hide so well
Pretending
Someone else can come and save me from myself
I can't be who you are
I can't be who you are

Miks ma oma retsensioone jagan? 'Cause I'm a good person wannabe!

Ma tahtsin midagi veel teiega jagada. A ma enam ei tea, mida. /:

3 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

kui bella vampiiriks saab, kas ta ka läigib siis?

Kaili ütles ...

mul on siht tihti nii, et blogi ei näita, et keegi on uue postituse lisanud :)

-Merilyn ütles ...

KÕIK vampiirid läigivad. (:

Ma vihkan, kui blogi nii teeb. Jorss. (L)

 

Blog Template by BloggerCandy.com