pühapäev, 10. mai 2009

I don't mind spending every day out on your corner in the pouring rain.

Täna oli üks tore päev. Nii umbes pool tundi tagasi liigutas Jasper mulle natuke. (: Enne ta seda teind pole. Meil emmega on kummalgil oma teooriad. Mina arvan, et ta vihkab mind ja lihtsalt ei liiguta mulle, emme arvab, et ma rahustan ta maha ja et ma hakkan teda koguaeg hoidma, kui ta nutma hakkab. Jumala ühesugused teooriad.

Väga positiivne oli ka fakt, et ma nägin täna kahte luike. Päris kena, ütleks selle peale. Esimest korda see aasta nägin luikesid. That was fun!
Ma ei oska enam midagi öelda. Ma vaatasin pilte ja enam ei oska midagi öelda.

Choice?

Life?

7 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Kes on Jasper?
... ?

-Merilyn ütles ...

Ma kutsun oma väikest venda või õde nii.

Anonüümne ütles ...

Aa. Ma arvasingi seda.

רבקה ütles ...

oooooo Jassujassujassujassujassu :P
jazzzzzz
üüüüü
nii ägee :P
aa kas female versioon beebist on Alice? :D

-Merilyn ütles ...

Mkm. :D ALice panin ma ühele lambale nimeks. :D Seda nüüd vaevalt õele paneks. :D

Kaili ütles ...

iccicc :D

-Merilyn ütles ...

Mille peale sa naerad? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com